Δευτέρα 28 Απριλίου 2014

Κατακύρωση προμήθειας ενός περιπολικού ανοικτής θαλάσσης για το Λιμενικό Σώμα

AAA256763499614424_o
To περιπολικό πλοίο ανοιχτής θαλάσσης ΡΩ (ΛΣ070) τύπου Saar-4 κατά τη διάρκεια της άσκησης NEMESIS-2014 στην κυπριακή AOZ.


Στις 23 Απριλίου αναρτήθηκε στη Διαύγεια η κατακύρωση του διεθνούς διαγωνισμού για την προμήθεια ενός Περιπολικού Πλοίου Ανοικτής Θαλάσσης (ΠΑΘ/ Offshore Patrol Vessel: OPV), προϋπολογισμού €40 εκατ. για την κάλυψη των αναγκών του Λιμενικού Σώματος-Ελληνική Ακτοφυλακή. 

Η προμήθεια κατακυρώθηκε στην ολλανδική εταιρεία Damen Shipyards Gorinchem έναντι του ποσού των €28,8 εκατ. ενώ προσφορές κατέθεσαν επίσης η ιταλική Cantiere Navale Vittoria και η Israel Shipyards, κατασκευάστρια εταιρεία των τριών ΠΑΘ τύπου Saar-4, ΦΟΥΡΝΟΙ (ΛΣ060), ΡΩ (ΛΣ070) και ΑΓ. ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ (ΛΣ080).

Το πλοίο αναμένεται να παραδοθεί το αργότερο μέχρι τις 30/06/2015 ενώ εντός του χρόνου παράδοσης θα παρασχεθούν υπηρεσίες εκπαίδευσης στο προσωπικό του ΛΣ-ΕΛΑΚΤ. 

Η εν λόγω προμήθεια συγχρηματοδοτείται κατά 75% από το Ταμείο Εξωτερικών Συνόρων και κατά 25% από εθνικούς πόρους σε συνέχεια των προσπαθειών αναβάθμισης της υλικοτεχνικής υποδομής του ΛΣ-ΕΛΑΚΤ για την ισχυροποίηση της φύλαξης των συνόρων. 


Η πλέον πρόσφατη σύμβαση αφορά την προμήθεια 6 Παράκτιων Περιπολικών Σκαφών Θαλάσσιας Επιτήρησης τύπου POB- 24G από την κροατική εταιρεία MONTMONTAZA– GREBENd.o.o. αντί του ποσού των €13,38 εκατ. 

Τα εν λόγω σκάφη, κατάλληλα διαμορφωμένα να επιχειρούν σε κατάσταση θαλάσσης κατά Douglas6, είναι κατασκευασμένα από πολυεστέρα ενισχυμένο με ίνες γυαλιού και φέρουν δύο κύριες μηχανές τετράχρονες και πετρελαιοκίνητες, νέας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας.

Το ολικό τους μήκος είναι 24,76μ. και το πλάτος τους 6,44μ., ενώ θα έχουν μέγιστη ταχύτητα τους 30 κόμβους σε ήρεμη θάλασσα με το 100% του φόρτου.
Παράκτιων Περιπολικών Σκαφών Θαλάσσιας Επιτήρησης τύπου POB- 24G

Περιπολικό σκάφος θαλάσσιας επιτήρησης τύπου POB- 24G.
[1] Σε εξέλιξη βρίσκεται η παράδοση 88 οχημάτων 4×4 και 32 μοτοσυκλετών, 3 οχημάτων X-Ray τύπου van με ικανότητα σάρωσης περιεχομένου σε σταθερό ή εν κινήσει ελεγχόμενο αντικειμένο, η συντήρηση των 3 ΠΑΘ τύπου Saar-4 και η αναβάθμιση του ηλεκτρονικού εξοπλισμού ενός εξ αυτών καθώς και η επαναφορά σε υπηρεσία το ΠΑΘ ΛΣ050 τύπου Vosper Europatrol 250 Mk1 μετά από ακινησία ετών. 

Αναλυτική καταγραφή των πλωτών μέσων του ΛΣ-ΕΛΑΚΤ εδώ.

πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια: