Σάββατο 2 Απριλίου 2016

ΤΑ «ΒΡΗΚΑΝ» ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΚΑΙ ΣΑΜΑΡΑΣ! Θέλουν εκλογές μετά την αξιολόγηση

ti-eipan-samaras-kai-karamanlis-sto-tet-a-tetc

Για πρώτη φορά μετά τις εσωκομματικές εκλογές η Ν.Δ εμφανίζεται με κοινή γραμμή, Κώστας Καραμανλής και Αντώνης Σαμαράς, δεν έκρυψαν την ικανοποίηση τους για την παρουσία του Κυριάκου Μητσοτάκη στη Βουλή.



Ο κ. Καραμανλής, ο οποίος ήταν παρών στην πρωτολογία, άκουσε τον πρόεδρο του κόμματος να υπερασπίζεται την τακτική του βασικού μετόχου με την οποία η Ν.Δ επιχείρησε να χτυπήσει τη διαφθορά.


Ωστόσο, τονίζει πως οι εκλογές, αν γίνουν, θα πρέπει να προκηρυχθούν αφού κλείσει η αξιολόγηση, προκειμένου ο τόπος να μην οδηγηθεί σε νέες περιπέτειες!


Από την άλλη πλευρά, ο Αντώνης Σαμαράς, ο οποίος επέλεξε να μη δώσει το «παρών» στην προ ημερησίας συζήτηση, μίλησε σε συνεργάτες του με θερμά λόγια για την παρουσία του Κυριάκου Μητσοτάκη, ο οποίος απέφυγε να αναφερθεί στην υπόθεση Παπασταύρου.

Ο πρώην πρωθυπουργός εκτιμά πως είναι μονόδρομος για τη χώρα οι εκλογές, καθώς η παρούσα Βουλή δεν μπορεί να δώσει κυβέρνηση συνεργασίας.

πηγή: εφημερίδα «Αγορά»

Δεν υπάρχουν σχόλια: