
Η Τζούλι Μπίσοπ χαστούκισε τους Σκοπιανούς για δεύτερη φορά επιμένοντας ότι δεν πρόκειται να αλλάξει στάση για την ονομασία και ότι όλα δημιουργήθηκαν από «λάθος» ερμηνεία που έδωσε ο μεταφραστής κατά την συνέντευξή της στο Κανάλι 5 των Σκοπίων.
Φυσικά ο ρόλος των Ελλήνων της Αυστραλίας είναι εξαιρετικά σημαντικός και φαίνεται να έχουν συμβάλει αρκετά στην σταθερή θέση της χώρας σχετικά με την ονομασία των Σκοπίων.
To θέμα έγινε και πρωτοσέλιδο σε εφημερίδα των ομογενών της Αυστραλίας όπως βλέπετε και στην φώτο:
Αλίμονο στους δικούς μας κυβερνώντες που αφήνουν να εννοηθεί ότι υπάρχουν 2 Μακεδονίες, δείτε το βίντεο και θα καταλάβετε:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου