Παρασκευή 31 Αυγούστου 2018

«Πλαστή η υπογραφή μου» στη γνωμάτευση του Αρ. Φλώρου καταγγέλλει ιατρός του Ευαγγελισμού

Την πλαστογράφηση της υπογραφής της σε μία εκ των γνωματεύσεων που χρησιμοποιήθηκαν με σκοπό την αποφυλάκιση του Αριστείδη Φλώρου, καταγγέλλει η ιατρός Καλλιρόη Λάμπρου.


Η ιατρός, η οποία φέρεται να υπογράφει σχετική γνωμάτευση μετά από εξέταση στο εργαστήριο μελέτης ύπνου του νοσοκομείου «Ευαγγελισμός» ανέφερε, με δηλώσεις της τις οποίες δημοσίευσε η ιστοσελίδα news24/7 ανέφερε ότι ουδέποτε έχει συναντήσει τον κ. Φλώρο.

«Κατά την τριετή μου παραμονή ως Πανεπιστημιακή υπότροφος στο εργαστήριο μελέτης ύπνου του Ευαγγελισμού ουδέποτε συνάντησα τον κ. Φλώρο και ουδέποτε έβαλα την υπογραφή μου σε σχετική γνωμάτευση μελέτης ύπνου.

Η φερόμενη ως υπογραφή μου ήταν πλάστη και χρησιμοποιήθηκε καταχρηστικά για λόγο, τον οποίο και δεν γνωρίζω.
Έχει θίγει η ιατρική μου τιμή και ελπίζω σύντομα να αποκατασταθεί η αλήθεια».


www.kathimerini.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: