Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2010

Στο 25% η επιχειρησιακή διαθεσιμότητα της Πολεμικής Αεροπορίας


Η επιχειρησιακή εκπαίδευση των χειριστών της Πολεμικής Αεροπορίας μειώθηκε σχεδόν κατά το ήμισυ τους τελευταίους μήνες, σε ορισμένες Μοίρες μάλιστα, η εκπαίδευση έπεσε μόλις στο 25% των προβλεπόμενων μηνιαίων πτήσεων. 

Παρόμοια μεγέθη συναντώνται σήμερα στην πολεμική αεροπορία της Βουλγαρίας.

Το παραπάνω τραγικό νούμερο συνεπάγει έμμεσα και την πραγματική διαθεσιμότηα του στόλου των αερομέσων της ΠΑ. Σε πρόσφατη ανακοίνωσή του, το υπουργείο Άμυνας έκανε λόγο πως η διαθεσιμόττηα είναι σε ανεκτά επίπεδα, χωρίς όμως να διευκρινίζει τι θεωρείται ανεκτό επίπεδο κατά το ίδιο.

Η γνωστή μυστικοπάθεια όσον αφορά το θέμα, για μία φορά ακόμη απόρροια προσπάθειας απόκρυψης της πραγματικής κατάστασης που επικρατεί σήμερα και σίγουρα όχι η φύλαξη απόρρητων στοιχείων από την δημόσια θέα.

Τα μαχητικά της ΠΑ είναι σήμερα ανά ντουζίνες καθηλωμένα, μια και δεν υπάρχουν τα ανταλλακτικά στο μέγεθος που απαιτείται, με αποτέλεσμα να κανιβαλίζονται ορισμένα, συστήματα πολλών δεκάδων εκατομμυρίων ανά μονάδα, για να μπορούν να πετάνε κάποια άλλα.

Δεν πρόκειται για παλαιά αεροσκάφη που αντιμετωπίζουν πρόβλημα συντήρησης και είναι καθηλωμένα, αλλά για αεροσκάφη που θεωρητικά ανήκουν στην δύναμη πρώτης γραμμής.

Μόλις και μετά βίας διατηρείται ένα μέγεθος για την καθημερινή αστυνόμευση του εναερίου χώρου της Ελλάδος, και για την αντιμετώπιση των τουρκικών παραβάσεων και παραβιάσεων.

Υπενθυμίζεται εκ μέρους μας, όπως αναφέραμε σε πρόσφατη ανάρτηση και σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου, πως το υπουργείο διέκοψε και την σχετική συζήτηση στα νομοθετικά όργανα.
ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: