Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2015

ΒΟΜΒΑ! «ΦΟΒΑΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ. ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΟΥΝ ΝΑ ΜΕ ΠΕΙΡΑΞΟΥΝ ΤΑ ΕΧΩ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΟΛΑ ΣΕ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΟ»!

panousis

ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ !

ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ Κ ΠΑΝΟΥΣΗ;

EINAI H ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΣΙΠΡΑ ΆΝΔΡΟ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΩΝ; (BINTEO)

Μια πολύ περίεργη υπόθεση….

Πάγωσε ο έλληνας πολίτης από στην συνέντευξη του πρώην υπουργού προστασία του Πολίτη στην φυλλάδα του Κομιστή ότι φοβάται για την ζωή του…

Ποιος… ;

Αυτός  ο κύριος του οποίου ο πρωθυπουργός είχε αναθέσει την ασφάλεια όλων μας…

Ο εγκληματολόγος άναψε φωτιές….

“Τα έχω γράψει  όλα  και τα έχω δώσει σε συμβολαιογράφο μήπως μου συμβεί κάτι. 


Υπάρχουν εκεί όλα τα στοιχεία με ονόματα…”

Πιστεύετε  πως αυτή η φράση μπορεί να ακουστεί μόνον σε μια αστυνομική ταινία θρίλερ;


Γελιέστε.


Κάπως έτσι καταγγέλλει ο πρώην υπουργός Δημόσιας Τάξης Γιάννης Πανούσης συγκεκριμένους κύκλους πολιτικών, με ιδιαίτερες σχέσεις με την τρομοκρατία , ανθρώπους  του υπόκοσμου, αλλά και κυβερνητικά στελέχη της Αριστεράς οι οποίοι απειλούν την ζωή του, ξέροντας πως ο πρώην υπουργός στο διάστημα της θητείας του έγινε γνώστης πολλών «αμαρτωλών» μυστικών, που σχετίζονται με την τρομοκρατία αλλά και σοβαρά οικονομικά εγκλήματα.


Κάποιος μπορεί να θεωρήσει πως οι γνώσεις του πρώην υπουργού είναι όντως και πολύ λογικά κόκκινο πανί για πολλούς σκοτεινούς κύκλους, αλλά η εμπλοκή και ονομάτων (όπως ισχυρίζεται ο τ. υπουργός),  μελών της κυβέρνησης της αριστεράς γεννά πολλά ερωτηματικά, ιδίως για το αν και κατά πόσον γνωρίζει ο πρωθυπουργός και καλύπτει αυτές τις «περίεργες» πρακτικές, και πόσο διατεθειμένος είναι να προστατεύσει τους πρώην υπουργούς του.

πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια: