Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014

Μαστοράκης σε Μπογδάνο: «Δεν έχω κοιμηθεί με αγοράκια μπορεί να κάνω εξαίρεση σήμερα»



Στην εκπομπή “Ευθέως” βρέθηκε καλεσμένος ο Νίκος Μαστοράκης …


Ο παρουσιαστής φαίνεται πως εκνευρίστηκε με το σχόλιο του δημοσιογράφου K.Mπογδάνου, για την προσωπική του ζωή, ο οποίος είπε στον αέρα «είμαι βέβαιος ότι είσαι σεξουαλικά ενεργός», θέλοντας με αυτό το σχόλιο να γυρίσει την κουβέντα και σε πιο προσωπικά θέματα.

Ο Νίκος Μαστοράκης έδειξε αμέσως την ενόχλησή του στον Κωνσταντίνο Μπογδάνο και δεν δίστασε να του απαντήσει επιθετικά και φανερά εκνευρισμένος:
 «Θα το γυρίσουμε στη σεξουαλική μου ζωή; 

Σεβασμό στην ηλικία μου δεν έχεις κανέναν;» και συνέχισε: 

«Αρκεί να μη χρειαστεί να στο αποδείξω στη μέση της εκπομπής. 

Δεν έχω κοιμηθεί με αγοράκια και μη με κοιτάς έτσι γιατί μπορεί να κάνω εξαίρεση σήμερα».
πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια: