Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2019

Και πολύ αργήσατε κ. Δημητρά…

ο κ. δημητράς αποδεικνύει έτι μία φορά το ότι η ύπαρξη του και η αυτοεπιβεβαίωσή του βασίζονται πάνω σε φασιστικά κατάλοιπα εναντίον της ελευθερίας λόγου μίας άλλης εποχής
του Μιχάλη Γκουντή
Επιτέλους!
Μπήκαμε ως σελίδα και εμείς στο στόχαστρο του Εθνικού λογοκριτή μας κ. Παναγιώτη Δημητρά!

Με μηνυτήρια αναφορά του προς το Τμήμα Ρατσιστικής Βίας με την πρόφαση ότι ο κ. Τηλέμαχος Χορμοβίτης, του οποίου άρθρα φιλοξενούνται στη σελίδα μας συχνά, καθώς και οι συντάκτες της σελίδας, ενεπλάκησαν σε «τρανσοφοβική ρητορική» στο άρθρο του κ. Χορμοβίτη «Έμφυλες Ταυτότητες»: κάτι έχει πάει πολύ στραβά», ο κ. Δημητράς ισχυρίζεται ότι:

«Κυρίως στις τελευταίες δύο παραγράφους, τα αναφερόμενα συνιστούν μέσω διαδικτύου υποκίνηση, πρόκληση, διέγερση, προτροπή σε πράξεις ή ενέργειες που μπορούν να προκαλέσουν διακρίσεις, μίσος ή βία κατά ομάδας προσώπων, που προσδιορίζονται με βάση την ταυτότητα φύλου».
Ας δούμε όμως τι λέει στις δύο τελευταίες παραγράφους ο κ. Χορμοβίτης.

«Πριν λίγους μήνες, στην Αγγλία πάλι, τρανς ακτιβιστές διέλυσαν, με μπουνιές και κλωτσιές, συγκέντρωση φεμινιστριών, που ήταν αντίθετες με την κομπογιαννίτικη άποψη πως «αρκεί να νιώθεις γυναίκα, για να είσαι».

Για τους τρανς ακτιβιστές είναι ανεπίτρεπτος ακόμη και ο διάλογος για ένα τόσο ευαίσθητο και σύνθετο θέμα που επηρεάζει τις ζωές εκατομμυρίων ανθρώπων. Αυτοί και μόνο αυτοί κατέχουν την απόλυτη αλήθεια και όσοι τολμούν να αμφισβητήσουν την ορθοδοξία τους, δεν είναι τίποτε άλλο παρά ρατσιστές και τρανσοφοβικοί, που δεν έχουν δικαίωμα δια να ομιλούν.

Το τρανς κίνημα, αυτή η καινούργια τερατογένεση της «πολιτικής ορθότητας», δεν είναι μόνο ένα κίνημα αυταρχικό και ανελεύθερο, που χρησιμοποιεί την βία του κράτους αλλά και την ωμή βία για να επιβάλλει τις απόψεις του σε όλη την κοινωνία. Με τις παλαβές και αντιεπιστημονικές θεωρίες που προωθεί, βάζει σε κίνδυνο την ψυχική ισορροπία της νέας γενιάς και το μέλλον των κοινωνιών μας».
Προσπαθώ να την βρω «πρόκληση, διέγερση, προτροπή σε πράξεις ή ενέργειες που μπορούν να προκαλέσουν διακρίσεις, μίσος ή βία κατά ομάδας προσώπων», αλλά αδυνατώ. Τι είδους ανάγνωση έκανε ο κ. Δημητράς;

Το να ρωτάμε κάτι τέτοιο είναι σαν να απαντάμε κιόλας. Δεν έκανε καν ανάγνωση, αλλά θα σας πω ποιο είναι το σκεπτικό του: θεωρεί ότι όλο και κάποιος θα εκνευριστεί με αυτά που έγραψε ο κ. Χορμοβίτης και θα επιτεθεί σε τρανς άτομα. Με την ίδια λογική, και η μηνυτήρια αναφορά του κ. Δημητρά άνετα θα μπορούσε να θεωρηθεί ότι «προκαλεί, διεγείρει και προτρέπει σε πράξεις ή ενέργειες διακρίσεων, μίσους και βίας εναντίον των συντακτών της Ελεύθερης Αγοράς». Γιατί όχι; Εξάλλου ο κ. Δημητράς και οπαδούς έχει και δείχνει να ενοχλείται αυτός και εκείνοι από οτιδήποτε με το οποίο εκείνος διαφωνεί.

Η διαφορά είναι ότι, σε αντίθεση με τον κ. Δημητρά, ο νους μας δεν είναι τόσο θολωμένος, ώστε να βλέπουμε παντού προτροπές σε βία και μισαλλοδοξία. Μισαλλόδοξος είναι μάλλον ο ίδιος με όλους τους διαφωνούντες με αυτόν. Πραγματικά, αν καλοσκεφτεί κανείς τον ισχυρισμό του εδώ, θα ήταν σαν να ζητούσε να ασκηθεί ποινική δίωξη στον Νίτσε για προτροπή σε βία, διότι ο Χίτλερ, μέσα στην ψυχασθένεια που τον χαρακτήριζε, διάβασε για τον «Υπεράνθρωπο» και αποφάσισε ότι έπρεπε να ξεπαστρέψει έξι εκατομμύρια Εβραίων… Γελοιότητες.

Επίσης ο κ. Δημητράς αναφέρει:
«Ας σημειωθεί πως και η αναφορά στην έρευνα του Πανεπιστημίου Brown είναι σκόπιμα διαστρεβλωμένη εμφανίζοντας ως αντικειμενική διαπίστωση πως το 87% των παιδιών που δηλώνουν τρανς επηρεάστηκαν ενώ αφορά εντύπωση του 87% των γονέων τους περί επιρροής των παιδιών τους, το 77% των οποίων γονέων άλλωστε δεν πίστευε πως η δήλωση αυτή των παιδιών τους ήταν σωστή» 
Για να καταλάβουμε την ένσταση: τα παιδιά έδωσαν την εντύπωση στους γονείς τους ότι επηρεάστηκαν από τον περίγυρό τους (οι γονείς ρωτήθηκαν στην έρευνα και όχι τα παιδιά) και οι γονείς ανέφεραν αυτήν τη διαπίστωση στην έρευνα. Τι σημαίνει «αντικειμενική διαπίστωση» ακριβώς;

Οι γονείς τι ακριβώς μετέφεραν που χαρακτηρίζεται ως μη αντικειμενικό ενώ αν το μετέφεραν τα παιδιά απευθείας θα αποτελούσε αντικειμενικό στοιχείο; Είναι αντικειμενική η έρευνα ή δεν είναι; Εφόσον οι γονείς έλαβαν από τα παιδιά τους την εντύπωση ότι επηρεάστηκαν και δεν τα πίστεψαν, τι θα άλλαζε αν τα παιδιά έλεγαν απευθείας ότι επηρεάστηκαν με τους γονείς πάλι να μην τα πιστεύουν; Τι προσπαθεί να κάνει ο κ. Δημητράς εδώ; Να παίξει με τις λέξεις; Και πώς αυτό εμπίπτει στο ότι υπάρχει προσπάθεια προτροπής σε βία; Ένας θεός ξέρει…

Κλείνοντας

Δεν έχουμε κάτι άλλο να πούμε. Φαίνεται ότι η μηνυτήρια αναφορά είναι πρόχειρη, βεβιασμένη και σαθρή.
Ο κ. Δημητράς προσπαθεί να εκφοβίσει παρά όντως να υπερασπιστεί μειονότητες.


Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι προσπαθεί να επιτεθεί σε μία σελίδα η οποία μέσα σε ένα τεράστιο έργο σε σύντομο χρονικό διάστημα (680 άρθρα και δομίμια σε κάτι λιγότερο από ενάμιση χρόνο) έχει καθιερώσει τα πιστεύω της που στηρίζονται στην Αρχή μη Επίθεσης: στο ότι κάθε άτομο είναι αυτόκτητο και ότι, ως ιδιοκτήτης του σώματος του, μπορεί να το διαθέτει, όπου επιθυμεί χωρίς να βιώνει βία ή απειλή βίας προς αυτό και την ιδιοκτησία του.

Δεν έχει σημασία αν είναι τρανς, ομοφυλόφιλο, ετεροφυλόφιλο ή κάτι άλλο. Αρκετά πια με τους εθνικούς λογοκριτές. Νομίζαμε ότι η χούντα είχε πέσει. 


Μάλλον κάναμε λάθος και ο κ. Δημητράς αποδεικνύει έτι μία φορά το ότι η ύπαρξη του και η αυτοεπιβεβαίωσή του βασίζονται πάνω σε φασιστικά κατάλοιπα εναντίον της ελευθερίας λόγου μίας άλλης εποχής.

Η επίθεση του κ. Δημητρά είναι παράσημο στο πέτο μας και συμπάσχουμε με όλα τα θύματα του ακόμα και αν διαφωνούμε εκ θεμελίων στις πολιτικές μας απόψεις.
***



πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια: