Παρασκευή 29 Μαρτίου 2019

ΤΟΝ ΞΕΓΥΜΝΩΝΟΥΝ... Ζορπίδης: Κατσικοκλέφτες οι Σκοπιανοί... Δεν θα πάμε με τον Τσίπρα στα Σκόπια οι 50 από τους 51 επιχειρηματίες...!!

Κατσικοκλέφτες χαρακτήρισε τους Σκοπιανούς ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης Μιχάλης Ζορπίδης.


Μιλώντας στον Realfm 97,8 ο κ. Ζορπίδης είπε χαρακτηριστικά: «είναι κατσικοκλέφτες, το βιωτικό τους επίπεδο δεν είναι τόσο υψηλό όπως των Ελλήνων».


Παράλληλα, ο κ. Ζορπίδης εξαπέλυσε επίθεση εναντίον της υφυπουργού Μακεδονίας - Θράκης Ελευθερία Χατζηγεωργίου κατηγορώντας την ότι ''έχει κομματικά ένσημα'' και δεν έχει προσφέρει τίποτα στην Θεσσαλονίκη.


«Αν η υπουργός νομίζει ότι εγώ είμαι αυτός που αποφασίζει, κάνει μεγάλο λάθος. Είναι ένας θεσμός και όλοι μαζί αποφασίζουμε.

Δεν ξέρω γιατί δέχομαι προσωπική επίθεση από την κ. Χατζηγεωργίου.

Δεν κατάλαβα γιατί με λέει πατριδοκάπηλο, τιμή μου που ήμουν αντιδήμαρχος με τον Παπαγεωργόπουλο, έχω προσφέρει σε αυτήν την πόλη.


Ας μας πει αυτή η κυρία τι έχει κάνει όλα αυτά τα χρόνια εκτός από τα κομματικά ένσημα που έχει.


Ποιος την ξέρει;
Τι προσέφερε σε αυτήν τη χώρα, σε αυτή την πόλη;

Έχω 160 εργαζομένους, ζω 160 οικογένειες.
Ας μας πει αν αυτή ζει μία οικογένεια και που ήταν, ποιος την ψήφισε», ανέφερε χαρακτηριστικά.


Για την απόφαση του Επιμελητηρίου να μην συμμετάσχει στην αποστολή στα Σκόπια, ο κ. Ζορπίδης επισήμανε ότι «απόφαση του επιμελητηρίου δεν ήταν δική μου, ήταν ομόφωνη.


Με τη γειτονική χώρα και τους γείτονες είχαμε καλή σχέση. Ένα μέλος του δ.σ δήλωσε από τα 51 μέλη, τα 50 άτομα συμφώνησαν να μη συμμετάσχουμε στην αποστολή.

Λένε ότι έχω επαγγελματικές σχέσεις με τα Σκόπια, κάνω εκδρομές, δεν έχω επαγγελματική σχέση. Έχουμε πρόβλημα με το όνομα.

Πως εγώ σε ηλικία 5 ετών έμαθα ότι είμαι Μακεδόνας και τώρα στα 63 μου λένε ότι είμαι νότιο Μακεδόνας;».

πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια: