Τρίτη 26 Ιουνίου 2012

Η απάντηση της Aegean για το θέμα με τα ξενοδοχεία στα κατεχόμενα

http://elkosmos.gr/images/stories/_fotos_2012/aegean-air.jpg
Νέα τεχνική λύση, η οποία θα εφαρμοστεί το αργότερο έως το τέλος της εβδομάδας, αναζητεί η εταιρεία AEGEAN ώστε να διορθωθεί το πρόβλημα που έχει παρουσιαστεί στην ιστοσελίδα της με την εμφάνιση της ιστοσελίδας διεθνούς αναζήτησης ξενοδοχείων Booking.com, όπου περιλαμβάνονται και τρία ξενοδοχεία που βρίσκονται στα κατεχόμενα.


Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, τα τρία αυτά ξενοδοχεία εμφανίζονται μεταξύ 481 που διατίθενται από τη μηχανή αναζήτησης booking.com την οποία χρησιμοποιεί και η Aegean, σημειώνοντας ότι η ίδια ιστοσελίδα Booking.com έχει ανεξάρτητη δική της παρουσία με εκατομμύρια κρατήσεων αλλά και συνεργασία με δεκάδες άλλες αεροπορικές εταιρείες.

 "Ως εκ τούτου είναι σαφές ότι ούτε η Aegean ούτε και οι άλλοι χρήστες ορίζουν το περιεχόμενο της Booking.com".

Σημειώνεται επίσης ότι η εταιρεία για να αντιμετωπίσει το πρόβλημα που επισημάνθηκε σε επιστολή προς όλες τις αεροπορικές εταιρείες, χρήστες της Hermes Airports εδώ και 25 ημέρες είχε αναλάβει την πρωτοβουλία να αναπτύξει με το Booking.com μία διαφοροποιημένη τεχνικά λύση ώστε να μην εμφανίζεται πλέον στην σελίδα της AEGEAN κανένα ξενοδοχείο για τη συγκεκριμένη περιοχή.

"Επιλέξαμε για το μεσοδιάστημα αυτής της προετοιμασίας αντί να αποκλείσουμε όλα τα ξενοδοχεία της Κύπρου και να χαθούν πολύτιμες κρατήσεις σε περίοδο κρίσης, να συνεχιστεί η εμφάνιση και των πιο πάνω 3 ξενοδοχείων (τα οποία να σημειωθεί είναι στην επιτρεπόμενη λίστα του Υπουργείου Εξωτερικών της Κύπρου, που μας εδόθη). 

Εάν αυτή η επιλογή μας για το μεσοδιάστημα ήταν λάθος, ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη".

Στην ανακοίνωσή της η εταιρεία εκφράζει έντονη απορία και προβληματισμό για τη στοχοποίηση της AEGEAN και μόνο, για τη χρήση ενός εργαλείου κοινού με πολλές άλλες αεροπορικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Κύπρο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: