Σάββατο 26 Οκτωβρίου 2019

ΡΑΓΙΣΑΝ ΚΑΡΔΙΕΣ! ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΤΟΥ ΕΘΝΟΜΑΡΤΥΡΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΤΣΙΦΑ. (ΒΙΝΤΕΟ)

Αυτήν την ώρα το μνημόσυνο του εθνομάρτυρα Κωνσταντίνου Κατσίφα.


«Ζει ο λεβέντης μου, ζει.

Να είναι αθάνατος», η μητέρα του Κωνσταντίνου Κατσίφα, Βασιλική.


Στους Βουλιαράτες έναν χρόνο μετά οι μνήμες είναι ακόμη νωπές από τον θάνατο του Κωνσταντίνου Κατσίφα.

«Γιατί να μου σκοτώσουν το παιδί μου;», συνεχίζει η μητέρα του Κωνσταντίνου Κατσίφα.

«Είμαι μια μάνα Ελληνίδα.
Καμαρώνω το παιδάκι μου.

Η δύναμη του γιου μου, μού δίνει και εμένα δύναμη».

Πάντως, έναν χρόνο μετά τον θάνατο του 35χρονου, οι γονείς του περιμένουν ακόμη το πόρισμα για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έπεσε νεκρός.

Η οικογένειά του, μάλιστα, την προηγούμενη εβδομάδα επιχείρησε να χτίσει ένα εκκλησάκι στο σημείο, όπου σκοτώθηκε ο Κωνσταντίνος Κατσίφας.

Άγνωστοι, όμως, το κατέστρεψαν και σκόρπισαν τα οικοδομικά υλικά.

 
 

πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια: