Κυριακή 25 Αυγούστου 2013

Ο Eρντογάν εναντίον του Ομπάμα


 ΜΑΝΩΛΗΣ ΚΩΣΤΙΔΗΣ
Ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν μετά τις προκλητικές δηλώσεις του εναντίον του Ισραήλ αυτή τη φορά επιτέθηκε στις ΗΠΑ επειδή κατέκρινε τον τούρκο πρωθυπουργό σχετικά με τις δηλώσεις του.



« Όταν εγώ αναφέρω πως για κάποιους η κάλπη δεν είναι δημοκρατία(σ.σ. Ισραήλ) μου έρχεται απάντηση από τον Λευκό Οίκο. 


Λυπήθηκα. 
Διότι ο αποδέκτης των δηλώσεων μου δεν ήταν ο Λευκός Οίκος. Δεν εννοούσα τις ΗΠΑ. 

Εγω μίλησα για το Ισραήλ. Το θέμα είναι το τι παθαίνει ο Λευκός Οίκος και μιλά για το θέμα αυτό. 

Ο Λευκός Οίκος δεν θα έπρεπε να αναφερθεί στο θέμα αυτό.
 Αν θα έπρεπε να μιλήσει για κάποιος για τις δηλώσεις μου αυτό ήταν το Ισραήλ…. 

Αυτό είναι σημαντικό για να αποδειχθεί η μονόπλευρη συμπεριφορά του κόσμου σε κάποιες περιπτώσεις».
Ο τούρκος πρωθυπουργός είχε ισχυριστεί πως πίσω από την ανατροπή του Μόρσι και το στρατιωτικό πραξικόπημα κρύβεται το Ισραήλ. 


Μια δήλωση που είχε εξοργίσει την Ουάσιγκτον που είχε χαρακτηρίσει τις δηλώσεις ως απαράδεκτες.
onalert.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: