Σάββατο 23 Δεκεμβρίου 2017

“Γιατί πρέπει να εκσυγχρονιστούν τα F-16” – Τι λέει η Lockheed Martin

Η Lockheed Martin δια του αντιπροέδρου της Ντένη Πλέσσα έκανε μια αναλυτική παρουσίαση της πρότασής της για τον εκσυγχρονισμό των F-16.


 Τα οικονομικά δεδομένα της αναβάθμισης έχουν δημοσιοποιηθεί εκτενώς από το *** Militaire.gr και αποτελούν το μεγάλο εμπόδιο για την επίτευξη συμφωνίας.

Έχει σημασία να δούμε κάποια από τα τεχνικά στοιχεία που σύμφωνα με την παρουσίαση που έγινε θα διαθέτουν τα αναβαθμισμένα F-16. Επίσης ποια είναι η άποψη της εταιρείας για τους λόγους που κάνουν τον εκσυγχρονισμό αναγκαίο. Μεγάλο ενδιαφέρον έχει και το…χρονολόγιο της υπόθεσης εκσυγχρονισμός. Όπως θα διαπιστώσεται το …συζητάμε ήδη 10 χρόνια!!!

Εκτός από το ραντάρ AESA για το οποίο γίνεται επί της ουσίας η αναβάθμιση των αεροσκαφών στην παρουσίαση έγινε λόγος και για κάποια άλλα συστήματα που έχουν να κάνουν με την ασφάλεια πτήσεων:

•Αυτόματο Σύστημα αποφυγής σύγκρουσης με το έδαφος (AGCAS) που  ενδυναμώνει την ασφάλεια πτήσεων του F-16

  • Σύστημα ανάκτησης (Pilot Activated Recovery System – PARS) που  παρέχει στον πιλότο τη δυνατότητα να επαναφέρει το Α/Φ σε επίπεδη πτήση (Level Flight) τόσο από ασυνήθιστα ύψη όσο και από απώλεια προσανατολισμού του πιλότου (Spatial Disorientation – SDO) 
Οικονομικά Πλεονεκτήματα Αναβάθμισης F-16
• Οικονομίες κλίμακος λόγω κοινής διαμόρφωσης
  • –  Καλύτερη υποστήριξη 
  • –  Επίτευξη υψηλής διαθεσιμότητας των αεροσκαφών με το μικρότερο δυνατό κόστος 
    • Άμεση Αξιοποίηση του οπλικού συστήματος 
  • –  Αύξηση επιχειρησιακού χρόνου ζωής για 30 ακόμα χρόνια• Δίδει τον απαραίτητο χρόνο στη χώρα να σχεδιάσει με προσοχή την απόκτηση μαχητικών 5ης γενιάς στο εγγύς μέλλον. 
Διασφάλιση εκατοντάδων θέσεων εργασίας για 8 χρόνια
• Παροχή Πρόσθετης Τεχνογνωσίας
• Εκμετάλλευση Ανεπτυγμένων Υποδομών
• Δυνατότητα Διεκδίκησης παρόμοιων Συμβολαίων Αναβαθμίσεων για τρίτες χώρες
• Άμεση Αξιοποίηση του οπλικού συστήματος
– Αύξησηεπιχειρησιακούχρόνουζωήςγια30+ακόμαχρόνια
Προστασία αρχικής επένδυσης της χώρας .
Χρονολογική εξέλιξη Προγράμματος (2005 – 2017)
  • Δεκ 2005: Υπογραφή της LOA για 30 F-16 Block 52+ ADV 
  • Μαρ 2008: Η LM Aero ξεκινά συζητήσεις με την ΠΑ για την αναβάθμιση των μαχητικών F-16 
  • Δεκ 2012: Το ΑΑΣ της ΠΑ αποφασίζει την αποδοχή της πρότασης της LM Aero 
  • Μάιος 2014: LM, BAE & Boeing παρουσιάζουν στην ΠΑ τις προτάσεις τους για την αναβάθμιση 
  • Σεπ 2014: Επιτροπή εμπειρογνωμόνων της ΠΑ & το ΑΑΣ επιλέγουν την πρόταση της LM ως την πλέον κατάλληλη και χωρίς ρίσκο υλοποίησης 
  • Δεκ 2014: Η ΠΑ υποβάλει LOR for P&A στην USAF 
  • Δεκ 2015 Το ΑΑΣ της ΠΑ αποφασίζει την αποδοχή της πρότασης της LM Aero για την αναβάθμιση 
    των F-16 
  • Δεκ 2016: Το ΣΑΜ εγκρίνει το πρόγραμμα αναβάθμισης 
  • Φεβ 2017: Το Υπουργείο υποβάλει LOR for LOA για την αναβάθμιση των F-16 
  • Απρ 2017: Pre-LOA συνάντηση μεταξύ ελληνικής και αμερικανικής κυβέρνησης 
Διαδικασία Υπογραφής της Διακρατικής Συμφωνίας “LOA” για την Αναβάθμιση των F-16
▪ Αποστολή LOR – [Φεβρουάριος 2017]
▪ Συνάντηση Ελλ. & Αμερ. Αποστολής «PRE-LOA – [Απρίλιος 2017] »
▪ Προετοιμασία Προσχεδίου LOA – [Φεβρουάριος – Οκτώβριος 2017]
▪ Κοινοποίηση Κογκρέσου – [Οκτώβριος 2017]
▪ Ανακοίνωση από Αμερικ. Πρόεδρο & Έλλην. Πρωθυπουργό[Οκτώβριος 2017] ▪ Υποβολή Αρχικού Σχεδίου LOA – [ Οκτώβριος 2017 ]
▪ Τροποποίηση Αρχικής Πρότασης LOA – [ Οκτώβριος 2017 ]
▪ Άφιξη Νέας Πρότασης LOA – [11 Δεκεμβρίου 2017]
▪ Διαβουλεύσεις Ελληνικής & Αμερικανικής Κυβέρνησης
*** Militaire.gr 
πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια: