Πέμπτη 26 Απριλίου 2012

Η αλήθεια για τον Γ. Βαρουφάκη και τον Τζορτζ Σόρος


Τα μάθατε τα νέα; Συνεργάτης του protagon δουλεύει για τον Soros στο Seattle των ΗΠΑ.

 Άρα, οι ιστοσελίδες που διαβάζετε έχουν «διαβρωθεί».


Χρησιμοποιούνται για να παίζονται παιχνίδια εναντίον της πατρίδας.

 Κι εσείς; 

Εφόσον διαβάζετε ακόμα, συμμετέχετε σε αυτή την αντεθνική πλεκτάνη.

Ντροπή σας!

Σοβαρά τώρα, πολλοί μου γράψατε ζητώντας μου να απαντήσω σε αυτά τα φαιδρά που λέγονται.

Δεν θα το έκανα αν δεν είχα έναν άλλο, εντελώς δικό μου, λόγο:
ότι όλο αυτό το σούσουρο μου δίνει την δυνατότητα να πω διο λόγια για την προσωπικότητα του Soros, την οποία θεωρώ ιδιαζόντως και διαχρονικά ενδιαφέρουσα, πολύ δε περισσότερο στον Καιρό της Κρίσης.

Κατ’ αρχήν να σας πω ότι τον Soros τον γνώρισα πριν δέκα περίπου ημέρες στο Βερολίνο, όταν βρεθήκαμε στο ίδιο πάνελ σε συνέδριο που διοργάνωσε το ΙΝΕΤ (με θέμα το μέλλον της Ευρώπης – αν θέλετε μπορείτε να ρίξετε μια ματιά στην ομιλία του, στην ομιλία μου, καθώς και στην συζήτηση που ακολούθησε μετά).

Πριν από αυτό, πέρσι, είχαμε αρχίσει έναν διάλογο μέσω κοινού γνωστού οικονομολόγου ο οποίος είχε στείλει στον Soros κριτική που είχα γράψει στην προτεινόμενο από αυτόν «λύση» για την Κρίση του Ευρώ.

Μέσω του ίδιου ατόμου μου είχε μηνύσει την διαφωνία του με την διαφωνία μου. 

(Από τότε δημοσίευσα άλλες δύο κριτικές σε νέες προτάσεις του. 
Δείτε εδώ κι εδώ.)

Δείτε τη συνέχεια του εξαιρετικά ενδιαφέροντος άρθρου στην ακόλουθη διεύθυνση:

Δεν υπάρχουν σχόλια: