Κυριακή 29 Αυγούστου 2010

ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΙΜΑ


Eφ. Μπιρλίκ  27-8-2010
Aπό το 1967 από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, πάντα πίστευα πως όταν έβλεπα Τροχαία, δεν υπήρχε περίπτωση να γλυτώσω το πρόστιμο. Τώρα είμαστε στο 2010 και ακόμα δεν υπήρξε αλλαγή σε αυτήν την εικόνα και δεν πρόκειται να υπάρξει. 

Ποιο είναι το θέμα ; Ότι στα πρόστιμα που γράφουν οι αστυνομικοί της Τροχαίας γίνονται διακρίσεις. 

Πάντα εμείς οι Τούρκοι πληρώναμε πιο βαριά τα πρόστιμα. Οι Έλληνες γείτονες μας πάντα την γλύτωναν εύκολα ή τις έσκιζαν. Φυσικά αυτά που γράφω είναι δικές μου απόψεις. Όμως με κάνουν να τα γράφω, αυτά που έζησα και αυτά στα οποία ήμουν αυτόπτης μάρτυρας.

Τις προηγούμενες μέρες είδα τους αστυνομικούς της Τροχαίας σε κόμβους των γειτονιών όπου ζούνε ως επί το πλείστον Τούρκοι. Έκατσα μέσα από το αμάξι μου παρατηρούσα. Οι Τούρκοι νέοι, μεσόκοποι, και οικογενειάρχες λες και τους περνούσαν ακτινογραφία. Δεν θα σχολιάσω τον τρόπο που οδηγούνε οι Ελληνίδες κυρίες. 

Κάντε μια βόλτα στην αγορά και νομίζω πως θα δείτε και εσείς αυτά που είδα και εγώ. Δεν ισχυρίζομαι πως η αστυνομία κάνει διακρίσεις ή ρατσισμό. Απλά επιθυμώ να υπενθυμίσω κάποιες πραγματικότητες.
………………………
………………………
Σχόλιο : Θα ήταν ενδιαφέρον κάποτε να μαθαίναμε πόσοι μουσουλμάνοι έχουν πάρει διπλώματα προεκλογικά. Και όλοι αυτοί οι άσχετοι από σήματα κυκλοφορούνε ανάμεσα μας…
ΠΗΓΗ
ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: