Κι όλα αυτά ενώ σήμερα αναμενόταν η τοποθέτηση της τρόπιδας για την έναρξη ναυπήγησης του πρώτου από τις έξι κορβέτες κλάσης «Heybeliada», το αποκαλούμενο και «εθνικό πλοίο» στην Τουρκία (Milgem), αφού η σχεδίασή και ανάπτυξή του έγινε από την τουρκική ναυπηγική βιομηχανία.
Την απόφαση έλαβε χθες η Επιτροπή Αμυντικής Βιομηχανίας, υπό την προεδρία του ίδιου του Ερντογάν και πλέον αποφασίστηκε η ναυπήγηση δύο πλοίων του τύπου από τα ναυπηγεία του τουρκικού Ναυτικού, ενώ ο διαγωνισμός για τα έξι πλοία θα προκηρυχθεί εκ νέου, στοιχίζοντας στον όμιλο Κοτς το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 2,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων…
Επισήμως, η ακύρωση οφείλεται σε ενστάσεις που κατέθεσαν άλλα τουρκικά ναυπηγεία που είχαν υποβάλλει προτάσεις.
Όταν όμως συνυπολογιστεί ότι το «τουρκικό ΣΔΟΕ» κάνει «φύλλο και φτερό» τα βιβλία του ομίλου (κυρίως της εταιρίας TÜPRAŞ, ενώ μεθοδεύουν και τον αποκλεισμό του από μαρίνα που εκμεταλλεύεται η εταιρία του ομίλου RMK Marine), αμέσως μετά την κατηγορία που δέχθηκε ότι άνοιξε τις πόρτες ξενοδοχείου πολυτελείας που ελέγχει στο κέντρο της Κωνσταντινούπολης για τους διαδηλωτές της πλατείας Ταξίμ, γίνεται αντιληπτό ότι άλλα είναι τα κίνητρα.
defence-point.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου