Το δυστύχημα με την ανατροπή του M-113 που είχε σαν αποτέλεσμα το θάνατο ενός ΕΜΘ, έγινε στο 265 Μηχανοκίνητου Τάγματος στον Μανταμάδο της Μυτιλήνης.
Εκεί που βρίσκεται και το γνωστό μοναστήρι του Αρχάγγελου Μιχαήλ.
Είναι ένα τάγμα που δυστυχώς κατέχει μια μακάβρια πρωτιά.
Όπως μας θυμίζει ο απόστρατος αξιωματικός των Ειδικών Δυνάμεων Νίκος Παπαναστάσης, αυτό το τάγμα ο θάνατος συχνά το “επισκέπτεται”.
Από το 1982 έχουν γίνει στον Μανταμάδο έξι αυτοκτονίες!
Η τελευταία τον Δεκέμβριο του 2013.
Η αλήθεια είναι ότι για πάρα πολλά χρόνια το 265 είχε πολύ κακή φήμη.
Όποιος έπαιρνε μετάθεση γι΄ αυτό δεχόταν τα χτυπήματα …οίκτου στη πλάτη από τους συναδέλφους του.
Τώρα στην μακάβρια λίστα ήρθε να προστεθεί και το χθεσινό δυστύχημα με τον νεκρό ΕΜΘ.
Τίποτα βεβαίως δεν μπορεί να αποδίδεται στην μεταφυσική.
Και γι΄ αυτό καλό θα είναι όπως γράψαμε το πόρισμα για τις συνθήκες του δυστυχήματος να βγει όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και να κοινοποιηθεί σ΄ όλο το στρατιωτικό προσωπικό που έχει σχέση με τα M-113.
Historical Evolution | ||||
M113 | M113A1 | M113A2 | M113A3 | |
Date Introduced | 1960 | 1964 | 1979 | 1987 |
Curb Weight (lbs) | 20,310 | 21,474 | 21,608 | 23,575 |
Combat Weight (lbs) | 23,520 | 24,594 | 24,728 | 27,000 |
Top Speed (mph) | 37 | 37 | 37 | 41 |
Cruising Range (miles) | 200 | 300 | ||
Engine Type | Gasoline | Diesel | ||
Engine HP | 209 | 212 | 275 | |
HP/Ton | 17.8 | 17.2 | 17.1 | 20.4 |
Acceleration (0-20 mph) sec | 12.0 | 10.5 | 11.0 | 7.8 |
Turning Radius (in) | 276 | 168 | Pivot | |
Trench Crossing (in) | 66 | |||
Slope (%) | 60 | |||
Side Slope (%) | 30 | |||
Braking (ft) | 40 | 27 | ||
Ground Pressure (psi) | 7.5 | 7.8 | 7.9 | 8.6 |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου