Τρίτη 23 Ιουνίου 2020

Κορβέτα ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ, ιδανική λύση για το ΠΝ στους 800 τόνους;

Η ΟΝΕΧ Shipyards μας έχει συνηθίσει σε “εκπλήξεις”.
Κατάφερε να πήρε ένα “δύσκολο” ναυπηγείο, αυτό της Σύρου, και από μια προβληματική επιχείρηση κατάφερε σε μικρό χρονικό διάστημα, να γίνει πηγή ανάπτυξης και προόδου για το νησί, την οικονομία, και να δώσει δουλειές.


Θα λέγαμε, χωρίς να ξέρουμε πολλές λεπτομέρειες, πως είναι το στυλ της μεταμόρφωσης που χρειάζεται μια επιχείρηση για να αρχίσει να προσφέρει στη χώρα και την Οικονομία (με κεφαλαίο).
 

Η εταιρεία βρίσκεται μάλλον πολύ κοντά στο να αποκτήσει και τα προβληματικά Ναυπηγεία Ελευσίνας.
Καθώς έχει αποδείξει πως μπορεί να “κλείνει” δουλειές, είναι προφανές και αν τα καταφέρει, θα μπορεί πλέον να φέρει σε τροχιά ανόδου και την Ελευσίνα.
Βέβαια, πρέπει να πούμε πως τα Ναυπηγεία της Ελευσίνας έχουν μια διαφορετικότητα σε σχέση με αυτά της Σύρου, είναι κατεξοχήν ναυπηγικά, καθώς εκεί έχουν πάρει ζωή πολλά πλοία που υπηρετούν στο ΠΝ σήμερα.

Έτσι, η ΟΝΕΧ θα ήταν περίεργο να μην βάλει στο “μάτι” το ναυπηγικό πρόγραμμα του ΠΝ.

Έχουμε γράψει πολλές φορές, πως το ΠΝ χρειάζεται τόσα πολλά νέα πλοία, που θα μπορούσαν να δώσουν ζωή σε περισσότερα του ενός ναυπηγεία στη χώρα μας.

Βέβαια, αν τα Ναυπηγεία αυτά περιοριστούν στο ΠΝ, ο εκ νέου μαρασμός στο μέλλον είναι βέβαιος.

Αν χρησιμοποιήσουν το ναυπηγικό πρόγραμμα του ΠΝ σαν εφαλτήριο για διεθνείς πωλήσεις, αυτό θα ήταν το μόνο που θα έφερνε αειφορία.
 

Οι αρχικές πληροφορίες αφορούσαν την κατασκευή των φρεγατών MMSC που προτείνει η Lockheed Martin στα Ναυπηγεία της Σύρου.

Η προσέγγιση όμως Lockheed Martin και ΟΝΕΧ δεν έχει επιβεβαιωθεί, και αυτός μάλλον είναι ο λόγος που η ΟΝΕΧ βρήκε ένα νέο εταίρο, τα ISRAEL SHIPYARDS LTD. (ISL) που προσφέρουν την ελαφριά κορβέτα Sa’ar 72.

H Sa’ar 72 είναι η βάση της κορβέτας ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ, που είναι -μάλλον, γιατί δεν έχουμε πολλές άλλες πληροφορίες- η πρόταση της ΟΝΕΧ-ISL στο ΠΝ αλλά και στη διεθνή αγορά.

πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια: