Όπως αναφέρει το δελτίο Τύπου, “οι δύο εταιρείες συνεργάζονται στενά για τη διεθνή ανάπτυξη και προώθηση του Θεμιστοκλή έχοντας ως κύριους κόμβους παραγωγής την Ελλάδα και το Ισραήλ“. Στην πραγματικότητα, οι δύο εταιρείες μπορούν να προωθούν την πρόταση σε υποψήφιους πελάτες και τα πλοία θα ναυπηγούνται στην Σύρο, προφανώς εφόσον την σύμβαση αναλάβει η ONEX Neorion Shipyards.

Το σχέδιο “ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ” προέρχεται από το σχέδιο SAAR S-72 που παρουσίασε η Israel Shipyards Ltd το 2013. Πρόκειται για την “ελαφρά” διαμόρφωση, μικρότερου κατά τι εκτοπίσματος, λόγω καταργήσεως του υποστέγου φιλοξενίας ελικοπτέρου, που διαθέτει η “στρατιωτική” έκδοση.