Άλλη μια σύμβαση της «Σημιτικής» περιόδου «για τα μπάζα»…
Λίαν αποκαλυπτική ήταν η απάντηση του ΥΕΘΑ Πάνου Μπεγλίτη σε ερώτηση που κατέθεσαν οι βουλευτές Μαργαρίτης Τζίμας και Αλέξανδρος Δερμεντζόπουλος για την εξέλιξη της σύμβασης των αεροσκαφών C-27J.
Ούτε λίγο ούτε πολύ, το υπουργείο παραδέχεται ότι η μεγάλου κόστους αυτή σύμβαση (αφού μέχρι τώρα έχουν δαπανηθεί 200 εκατ. δολάρια) είναι εξόχως προβληματική και ότι η επιχειρησιακή διαθεσιμότητα και η αποτελεσματικότητα των αεροσκαφών είναι πολύ χαμηλές.
Τα 8 αεροσκάφη, τα οποία παραλήφθηκαν με σημαντικές καθυστερήσεις, δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν συστηματικά λόγω ελαττωμάτων και συχνών βλαβών που παρουσιάζουν, ενώ υπάρχει και σοβαρή έλλειψη ανταλλακτικών.
Παράλληλα, για τα άλλα 4 αεροσκάφη με δυνατότητα ανεφοδιασμού εν πτήσει, τα οποία σύμφωνα με τη σύμβαση έπρεπε να είχαν παραδοθεί το 2006, ο προμηθευτής ζήτησε να γίνει τροποποίηση της σύμβασης για μια σειρά θεμάτων.
Το ΥΠΕΘΑ βρίσκεται ακόμα σε διαπραγματεύσεις για τον ορισμό του χρονοδιαγράμματος παραλαβής αυτών των 4 αεροσκαφών…
Αλλά και στις συμβάσεις των ΑΩ υπάρχει πρόβλημα, αφού μόνον τρεις από αυτές έχουν κάπως προχωρήσει, ενώ οι υπόλοιπες έξι –αν είναι δυνατόν!– έχουν κριθεί από τις εταιρείες οικονομικοτεχνικά ως μη συμφέρουσες.
Ζήσε, Μάη μου, να φας τριφύλλι…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου