Tο βέβηλο πάρτι της Καλικατσού, για την αποδοχή του οποίου υπήρξε προεργασία εκ μέρους γνωστών κύκλων στον προοδευτικό Τύπο για την «αποδοχή» του, με γελοία επιχειρήματα, αποτελεί άλλη μια ανίερη ενέργεια στο πλαίσιο της προσπάθειας που καταβάλλεται για την εκκοσμίκευση της κοινωνίας μας.
Και αρχικά, πολλοί «χώνεψαν» το γεγονός, καθώς πείστηκαν για την καλλιτεχνική του στόχευση.
Έγινε σε ιερό χώρο, δήθεν «ήπια», με προεργασία ώστε να μη σοκαριστεί το κοινό και με την εμπλοκή διαφόρων ανεκδιήγητων, γνωστών για τα έργα και τις ημέρες τους.
Κι έγινε η Πάτμος, Μύκονος!
Χωρίς να ανοίξει μύτη, καθώς εμείς οι Έλληνες έχουμε άλλα στο μυαλό μας τώρα και η υπεράσπιση της πίστης μας, δεν αποτελεί την προτεραιότητα για κανέναν, ακόμα και για την ίδια την Εκκλησία!
Δεν είναι έτσι; Σας πληροφορούμε ότι ακόμα και η αντίδραση του καθηγούμενου, ήταν «ήπια», καθώς έμεινε στο επίπεδο του «δεν συμφωνώ» και στην προσπάθεια να αποσείσει τις ευθύνες του για το θέμα της άδειας για την «παράσταση».
Αντιλαμβανόμαστε ότι αυτή την εποχή υπάρχουν κάποια άλλα θέματα με τα οικονομικά της Μονής (οι κακές γλώσσες λένε για «άνοιγμα» της τάξης των 500.000 ευρώ), αλλά εδώ, κάποιοι προσπάθησαν να γελοιοποιήσουν την πίστη μας και να ξεφτιλίσουν το σταυρό, βάζοντας δύο γυναίκες να περιφερονται ως στριπτιζέζ γύρω από δύο δοκούς, οι οποίες περιέβαλλαν σταυρό! Και αυτό, είναι… «Τέχνη»!
Πάρτι λοιπόν για την προώθηση μια ταινίας, με μια γνωστή για τη σχέση της με ομόφυλή της ηθοποιό, την dj Σαμάνθα Ρόνσον (πρώην «σύντροφο» της Λίντσεϊ Λόχαν) και με τη σκηνοθέτη Άντζελα Ισμαήλου να φωτογραφίζεται με την προαναφερόμενη, τυλιγμένες με ελληνικές σημαίες. Ωραίο το επικοινωνιακό κόλπο για να γλιτώσουν την εκ δεξιών αλλά και την κοινωνική κριτική, αλλά δεν έπιασε!
Αυτός που το σκέφθηκε, είναι όντως πολύ «λίγος» και δεν έχει καμία επαφή με την εν Ελλάδι βιωματική εμπειρία!
Η ελληνική σημαία φέρει το σταυρό και ο πατριωτισμός, πάει χέρι-χέρι με την πίστη, σε αυτή τη χώρα τουλάχιστον.
Η Πάτμος, δε, δεν είναι Κολωνάκι.
Αλλά για να τα αντιλαμβάνεται κάποιος αυτά, απαιτείται και μια σχετική εθνική Παιδεία…
Βεβηλώθηκε λοιπόν η Καλικατσού, όπου σημειωτέον, δεν δίνανε άδεια ούτε για γάμους!
Και τι έγινε τώρα; Η Κτηματική Υπηρεσία του Δημοσίου είχε απαγορεύσει τη διεξαγωγή του πάρτι, αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα για τους «προοδευτικούς» και τους κήρυκες της εξαχρείωσης, που γράφουν τους νόμους στα παλαιότερα των υποδημάτων τους.
Όταν, δε, έχουν τη στήριξη του διαπλεκόμενου «προοδευτικού» Τύπου (το πραγματικό αφεντικό σε αυτή τη χώρα), τότε η Πολιτεία είναι ανήμπορη να επιβάλει τους νόμους.
Και το πάρτι έγινε, με τα σχετικά βίντεο να αποτελούν τα καλύτερα πειστήρια για τη μετατροπή του νησιού σε όαση ελευθεριότητας και έκλυτων ηθών…
Παρακμιακό περιβάλλον λοιπόν στην Πάτμο, με την εξόφθαλμη ανοχή των θρησκευτικών αρχών σε Κωνσταντινούπολη, Αθήνα και Πάτμο, να προκαλεί το χριστεπώνυμο πλήρωμα… Αλήθεια, τι λέει η Κωνσταντινούπολη για όλα αυτά; Τι λένε οι αρχές του νησιού;
Τι λέει η αρμόδια εισαγγελία; Που είναι όλοι όσοι σπεύδουν να ασκήσουν διώξεις κατά όσων επαγγελματιών συγκρούονται με την κυβέρνηση για το ψωμάκι των οικογενειών τους;
Νίκος Χιδίρογλου
Δείτε το βίντεο και φρίξτε http://www.youtube.com/embed/hHSWUsdMAoM?hl=elΧωρίς να ανοίξει μύτη, καθώς εμείς οι Έλληνες έχουμε άλλα στο μυαλό μας τώρα και η υπεράσπιση της πίστης μας, δεν αποτελεί την προτεραιότητα για κανέναν, ακόμα και για την ίδια την Εκκλησία!
Δεν είναι έτσι; Σας πληροφορούμε ότι ακόμα και η αντίδραση του καθηγούμενου, ήταν «ήπια», καθώς έμεινε στο επίπεδο του «δεν συμφωνώ» και στην προσπάθεια να αποσείσει τις ευθύνες του για το θέμα της άδειας για την «παράσταση».
Αντιλαμβανόμαστε ότι αυτή την εποχή υπάρχουν κάποια άλλα θέματα με τα οικονομικά της Μονής (οι κακές γλώσσες λένε για «άνοιγμα» της τάξης των 500.000 ευρώ), αλλά εδώ, κάποιοι προσπάθησαν να γελοιοποιήσουν την πίστη μας και να ξεφτιλίσουν το σταυρό, βάζοντας δύο γυναίκες να περιφερονται ως στριπτιζέζ γύρω από δύο δοκούς, οι οποίες περιέβαλλαν σταυρό! Και αυτό, είναι… «Τέχνη»!
Πάρτι λοιπόν για την προώθηση μια ταινίας, με μια γνωστή για τη σχέση της με ομόφυλή της ηθοποιό, την dj Σαμάνθα Ρόνσον (πρώην «σύντροφο» της Λίντσεϊ Λόχαν) και με τη σκηνοθέτη Άντζελα Ισμαήλου να φωτογραφίζεται με την προαναφερόμενη, τυλιγμένες με ελληνικές σημαίες. Ωραίο το επικοινωνιακό κόλπο για να γλιτώσουν την εκ δεξιών αλλά και την κοινωνική κριτική, αλλά δεν έπιασε!
Αυτός που το σκέφθηκε, είναι όντως πολύ «λίγος» και δεν έχει καμία επαφή με την εν Ελλάδι βιωματική εμπειρία!
Η ελληνική σημαία φέρει το σταυρό και ο πατριωτισμός, πάει χέρι-χέρι με την πίστη, σε αυτή τη χώρα τουλάχιστον.
Η Πάτμος, δε, δεν είναι Κολωνάκι.
Αλλά για να τα αντιλαμβάνεται κάποιος αυτά, απαιτείται και μια σχετική εθνική Παιδεία…
Βεβηλώθηκε λοιπόν η Καλικατσού, όπου σημειωτέον, δεν δίνανε άδεια ούτε για γάμους!
Και τι έγινε τώρα; Η Κτηματική Υπηρεσία του Δημοσίου είχε απαγορεύσει τη διεξαγωγή του πάρτι, αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα για τους «προοδευτικούς» και τους κήρυκες της εξαχρείωσης, που γράφουν τους νόμους στα παλαιότερα των υποδημάτων τους.
Όταν, δε, έχουν τη στήριξη του διαπλεκόμενου «προοδευτικού» Τύπου (το πραγματικό αφεντικό σε αυτή τη χώρα), τότε η Πολιτεία είναι ανήμπορη να επιβάλει τους νόμους.
Και το πάρτι έγινε, με τα σχετικά βίντεο να αποτελούν τα καλύτερα πειστήρια για τη μετατροπή του νησιού σε όαση ελευθεριότητας και έκλυτων ηθών…
Παρακμιακό περιβάλλον λοιπόν στην Πάτμο, με την εξόφθαλμη ανοχή των θρησκευτικών αρχών σε Κωνσταντινούπολη, Αθήνα και Πάτμο, να προκαλεί το χριστεπώνυμο πλήρωμα… Αλήθεια, τι λέει η Κωνσταντινούπολη για όλα αυτά; Τι λένε οι αρχές του νησιού;
Τι λέει η αρμόδια εισαγγελία; Που είναι όλοι όσοι σπεύδουν να ασκήσουν διώξεις κατά όσων επαγγελματιών συγκρούονται με την κυβέρνηση για το ψωμάκι των οικογενειών τους;
Νίκος Χιδίρογλου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου