Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2014

Τουρκική κορβέτα στα παράλια της Αττικής - Παραλίγο να πέσει επάνω σε ένα ψαράδικο

666f505
ΣΤΟ "ΠΑΡΑ ΠΕΝΤΕ" ΑΠΟΦΕΥΧΘΗΚΕ Η ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΜΕ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΛΙΕΥΤΙΚΟ
Ο λύκος στην αναμπουμπούλα χαίρεται και πριν λίγο η τουρκική κορβέτα TCG BAFRA (F-505) προερχόμενη από το ναύσταθμο της Σμύρνης διέπλευσε την ανατολική ακτή της Αττικής, και έγινε αντιληπτή από πολλά αλιευτικά σκάφη που βρισκόντουσαν στην περιοχή και παραλίγο μάλιστα να πέσει επάνω σε ένα καΐκι που μάζευε τα δίκτυα του!


Εισήλθε πριν λίγη ώρα σε ελληνικά Xωρικά Ύδατα μεταξύ Εύβοιας – Άνδρου και κινούμενη κατά μήκος των ανατολικών ακτών της Αττικής έφτασε μεταξύ Κέας – Κύθνου και εξήλθε αυτών ΝΔ Κύθνου.
Πλοία και μέσα του Πολεμικού Ναυτικού παρακολούθησαν το τουρκικό σκάφος,  καθ'όλη τη διάρκεια του πλου του.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΓΕΕΘΑ "Η τουρκική κορβέτα  “BAFRA”, προερχόμενη από περιοχή Βορειοανατολικού Αιγαίου εισήλθε στις 10:30 σε Ελληνικά Χωρικά Ύδατα μεταξύ Ν. Ευβοίας και Ν. Άνδρου (Στενό Καφηρέα). Στη συνέχεια κινήθηκε με Νοτιοδυτική πορεία μεταξύ Ν. Κέας και Ν. Μακρονήσου και εξήλθε από τα Ε.Χ.Υ. Νότια Ν. Κέας στις 13:10.

Πλοία και μέσα του Πολεμικού Ναυτικού παρακολούθησαν και παρακολουθούν το τουρκικό σκάφος,  καθόλη τη διάρκεια του πλου του".

Δεν είναι η πρώτη φορά που μας επισκέπεται η Bafra: Στις 19 Μαρτίου 2013, στις 13 Οκτωβρίου 2012, ενώ στις στις 23-24 Μαρτίου του 2010 ανοικτά των στενών του Καφηρέα ζήτησε στοιχεία δρομολογίου στο ελληνικό εμπορικό πλοίο «Αρχάγγελος»!

Το πρώτο σκάφος TCG Bozcaada (F-500) το παρέλαβε το 2001 και είναι ναυπήγησης 30 Νοεμβρίου 1974 ενώ την κορβέτα Bafra F-505 την παρέλαβε τον Ιούλιο του 2003 ενώ το σκάφος καθελκύστηκε στις 13 Αυγούστου του 1977.

Η κορβέτα είναι κλάσης D'Estienne d'Orves A69, δηλαδή είναι μία από τις έξι μεταχειρισμένες κορβέτες που παρέλαβε από την Γαλλία το τουρκικό Ναυτικό.

Πρόκειται για αδελφό σκάφος της TCG Bodrum (F-501) που τον Αύγουστο του 2009 είχε αφήσει "ενθύμιο" το θόλο του σόναρ στην βυθό έξω από το Καστελλόριζο.

Έχει μήκος 80 μέτρα, πλάτος 10,3 και βύθισμα 5,3.
Η πρόωσή της εξασφαλίζεται από 2 κινητήρες ντήζελ SEMT Pielstick 12PC2V400 ισχύος 8,9 μέγκαβατ, που κινούν δυο τετράφυλλες προπέλες.
Η μέγιστη ταχύτητά της φτάνει τους 24 κόμβους, ενώ αν πέσει στους 15 ή στους 18 εξασφαλίζει μέγιστη ακτίνα δράσης 4.500 και 3.000 ναυτικά μίλια αντίστοιχα.
Το πλήρωμά της αποτελείται από 7 αξιωματικούς και 83 υπαξιωματικούς/ναύτες.

Η σουίτα των αισθητήρων της αποτελείται από ένα ραντάρ επιτήρησης αέρος/επιφάνειας DRBV 51A, ένα ραντάρ ελέγχου πυρός DRBC 32E, ένα ραντάρ ναυτιλίας DECCA 1226 και ένα σόναρ πλώρης DUBA 25 (προφανώς είναι αυτό που βρίσκεται τώρα κολλημένο στον ύφαλο).

Το δε πακέτο της ηλεκτρονικού πολέμου αποτελείται από ένα ραντάρ αναχαίτισης ARBR 16, δυο εκτοξευτές δολωμάτων τύπου Dagaie και ένα σύστημα αντιμέτρων SLQ-25 Nixie.

Ο οπλισμός της αποτελείται από  2 αντιπλοϊκούς πύραυλους MM38 Exocet, 1 ναυτικό πυροβόλο των 100 χλστ. σε πύργο CADAM με σύστημα ελέγχου πυρός Najir, 2 πυροβόλα των 20 χλστ., 4 πολυβόλα των 12,7 χλστ. 4 τορπίλες τύπου L3 ή L5 και έναν εκτοξευτή ανθυποβρυχιακών ρουκετών των 375 χλιστ.


KSEFTILISTAN_TCG_Bafra_F505
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: