Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2011

Ο κλέψας του κλέψαντος στο διαδίκτυο!



Είναι πέρα από κάθε περιγραφή αυτό που συμβαίνει στο χώρο του διαδικτύου στην Ελλάδα, ως προς την κλοπή των θεμάτων! 

Blogs, αλλά και επώνυμα portals κλέβουν εν ψυχρώ θέματα και τα παρουσιάζουν ως δικά τους, χωρίς ποτέ να αναφέρουν την πρωτογενή πηγή.

Στο "πάρτι της αρπαγής θεμάτων" συμμετέχει όμως και η τηλεόραση (!) με πρωινές και μεσημεριανές εκπομπές -ακόμη και με δελτία ειδήσεων (!)- όπου γίνεται ξεδιάντροπα αναπαραγωγή θεμάτων που αντλούνται είτε από εφημερίδες, είτε από το διαδίκτυο, αλλά οι παρουσιαστές "κάνουν τους κινέζους" ως προς την προέλευση των πληροφοριών!

Μία αλήτικη συμπεριφορά που κάποιοι έχουν το θράσος να βαφτίζουν δημοσιογραφία, η οποία δυστυχώς δεν τιμωρείται και με τον τρόπο αυτό παγιώνεται!

Από την πρώτη ημέρα λειτουργίας του newsbomb, σε όλα τα πρωτογενή και αποκλειστικά θέματα φροντίζουμε να υπάρχει μία μικρή λεπτομέρεια που να προσδίνει στην είδηση τη δική μας σφραγίδα.

'Ενα στοιχείο που θα "καρφώσει" τους αντιγραφείς μας, οι οποίοι μη μπορώντας να το διακρίνουν θα το χρησιμοποιήσουν στην κλοπή τους!

Και ω του θαύματος, η τακτική αυτή μας φέρνει καθημερινά αντιμέτωπους με δεκάδες "ληστές θεμάτων" που χωρίς κανέναν δισταγμό καρπώνονται τη δουλειά και την προσπάθεια πραγματικών δημοσιογράφων! 

Θα μου πεις, και τι έγινε που τους εντοπίζετε; Αυτό είναι μία άλλη μεγάάάάάλη συζήτηση!

Κλείνοντας θα ήθελα να απαντήσω και σε όλους εσάς που μου στέλνετε κατά καιρούς email και μου ζητάτε να σχολιάσω αναρτήσεις διαφόρων blogs που ασχολούνται μαζί μου.

'Εχω πει δεκάδες φορές ότι μέσα από τα blogs έχουν γραφτεί οι μεγαλύτερες αλήθειες, αλλά και τα μεγαλύτερα ψέματα που έχουν ποτέ δει το φως της δημοσιότητας. 

Το ποιός γράφει κατευθυνόμενα, ποιός κάνει χαβαλέ, ποιός χρησιμοποιεί ονόματα "επωνύμων" για να τσιμπήσει μερικά κλικ και ποιός κάνει αληθινές δημοσιογραφικές αποκαλύψεις, δυστυχώς είναι κάτι που πρέπει να μάθετε να το αντιλαμβάνεστε μόνοι σας!

Ως προς εμένα, στο βαθμό που δεν μου πετάνε λάσπη - γιατί εκεί θα δούνε ένα άλλο πρόσωπό μου- δεν σκοπεύω να αμφισβητήσω σε κανέναν το δικαίωμα να γράφει τη γνώμη του, ακόμα και την εμμονή του, έστω και ανώνυμα. 

Εξ' άλλου έχω κατά καιρούς απαντήσει σε αναρτήσεις που αισθανόμουνα ότι υπάρχει πραγματικός λόγος να το κάνω.

Οι συνεργάτες του troktiko για παράδειγμα, ξέρουν πολύ καλά ότι είχα στείλει αρκετές φορές την απάντησή μου σε διάφορα θέματα που με αφορούσαν.

Σε καμμία περίπτωση δεν "απαξιώνω" την ανωνυμία των blogs- αν και είναι οφθελμοφανέστατα και τα συν και τα πλην της.

Ως δημοσιογράφος όμως "παλαιάς κοπής" διατηρώ κι εγώ το δικαίωμα να προτιμώ την ενυπόγραφη δημοσιογραφία, αφού όπως έχω ήδη ξεκαθαρίσει, ακόμη και στο newsbomb, υιοθετώ μόνο ό,τι είναι προϊόν της προσωπικής μου δημοσιογραφικής έρυενας και το υπογράφω με το όνομά μου: Κώστας Χαρδαβέλλας.
newsbomb

Δεν υπάρχουν σχόλια: