Μια cabrio BMW με φόντο τον Παρθενώνα και κόστος μόλις … "26.900 ΔΡΑΧΜΕΣ την ημερα", κάπου 80 ευρώ δηλαδή για να αρχίσουμε να υπολογίζουμε πάλι κια σε δραχμές, είναι η διαφήμιση της εταιρείας ενοικιάσεων αυτοκινήτων SIXT με το σλόγκαν «Αγαπητοί Έλληνες δεχόμαστε ξανά δραχμές» αι ολοσέλιδη καταχώρηση στην εφημερίδα Die Welt .
Ολόκληρο το κείμενο της καταχώρησης έχει ως εξής: «Αγαπητοί Έλληνες, δεχόμαστε ξανά δραχμές.
Το BMW1 κάμπριο από 26.900 δρχ. την ημέρα». Η νέα διαφήμιση πρωτοδημοσιεύθηκε ολοσέλιδα στην εφημερίδα Die Welt και στην ιστοσελίδα της εταιρίας.
Ο Σύμβουλος Τύπου της Ελληνικής Πρεσβείας στο Βερολίνο Παντελής Παντελούρης απάντησε στη διαφημιστική καμπάνια της Sixt με δήλωση στην οποία τονίζει ότι «πρόκειται μάλλον για παρανόηση. Προκειμένου να δεχτεί κάποιος στην Ελλάδα την προσφορά της Sixt, θα έπρεπε η χώρα να αλλάξει το νόμισμά της.
Ευτυχώς υπάρχουν αρκετές άλλες εταιρίες, στις οποίες μπορεί κανείς να συνεχίσει να πληρώνει με το νόμισμα της χώρας, δηλαδή το ευρώ.
Οι Έλληνες θα τις προτιμήσουν γιατί θα είναι και ευνοϊκότερες οι τιμές τους», είπε ο κ. Παντελούρης.
Καμία άλλη ελληνική αντίδραση δεν έχει υπάρξει μέχρι στιγμής. Η πρόκληση είναι σαφής, αλλά και το θέμα είναι ότι υπογείως σε όλη την Ευρώπη, όλο και περισσότερο μιλάνε για την δυσκολία της Ελλάδας να καρατηθεί στο ευρώ θεωρώντας ότι μόνο μια επιστροφή σε ένα άλλο πιο "ελαστικό" νόμισαμ με περιθώριο υποτιμήσεων θα μπορούσε να αποτελέσει λύση για την ελληνική οικονομία.
Να υποθέσουμς ότι οι Γερμανοί αν θέλουν να πουλήσουν το Eurofighter ή υποβρύχια και οτιδήποτε άλλο πολεμικό υλικό, θα δέχονται πληρωμές σε δραχμές.
Και βέβαια τα εναπομείναντα εκατοντάδες εκατομμύρια από τις συμβάσεις που δεν έχουν αποπληρωθεί θα τα εισπράξουν σε δραχμές.
Ο Χολαργός έχει άριστα μηχανήματα που κόβουν τέλεια δεκαχίλιαρα...
------------------------------------------------------------------------------------------------------
(ανανέωση 12.58): Λόγω αντιδράσεων που δέχτηκε η Sixt στην ιστοσελίδα της, ώστε "υποχρεώθηκε" να κατεβάσει την εν λόγω διαφήμιση και τη θέση της πήρε μία άλλη.
Συγκεκριμένα, και η ιστοσελίδα της Sixt στο Facebook πλημμύρισε με αρνητικά σχόλια πολιτών, τόσο από την Ελλάδα όσο και από τη Γερμανία για την διαφήμιση με την "δραχμή".
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου