Παρασκευή 29 Ιουλίου 2011

Ο γιος του Σαδίκ υπόσχεται ότι θα συνεχίσει τον αγώνα των "τούρκων της Δ.Θράκης".

O γιός του Α.Σαδίκ μιλώντας στο μνημόσυνο του πατέρα του υποσχέθηκε ότι θα προωθήσει “πολύ μπροστά τον αγώνα της Τουρκικής Κοινότητας της Δ.Θράκης.

Η ομιλία του όπως καταγράφηκε στα tourkikanea.gr

Αξιότιμοι βουλευτές, αξιότιμοι μουφτήδες μου, αξιότιμε πρόεδρε του DEB, κύριε αντινομάρχη μου, κύριε έπαρχε μου, κύριοι πρόεδροι συλλόγων, αξιότιμοι καλεσμένοι, αξιότιμοι συμπολίτες μου.



Καταρχάς προσωπικά και εξ ονόματος της οικογένειας μου σας καλωσορίζω όλους. Σας οφείλουμε ευχαριστώ. Και ο λόγος είναι πολύ απλός.

Παρά το ότι πέρασαν 16 χρόνια, ποτέ δεν μας αφήσατε μόνους, εμένα την αδερφή μου, την μάνα μου και ακόμη και τα παιδιά μου και για αυτό σας ευχαριστούμε πολύ.

Ναι το να χάνει ένα παιδί τον πατέρα του σε νεαρή ηλικία είναι πολύ πικρό, και ιδιαίτερα όταν χάνεται έτσι, διότι αυτή η πληγή ποτέ δεν επουλώνεται.

Είναι πολύ δύσκολο, παρακαλώ συγχωρέστε μου την συγκίνηση. Όπως κάθε φορά οι λέξεις κολλάνε στον λαιμό μου. Εγώ εδώ ποτέ δεν ζήτησα τίποτε, αλλά τώρα θα σας παρακαλέσω για κάτι.

Από τους ηγέτες μας εδώ και από τους Τούρκους της Δυτικής Θράκης.

Είμαστε μια σοβαρή κοινότητα. Και είμαστε περήφανοι. Όμως να αποβάλλουμε αυτούς που θέλουν να βάλουν διχόνοιες ανάμεσα μας, και να ενώσουμε τις καρδιές μας.

Σας παρακαλώ να μου δώσετε τον λόγο σας για αυτό. Αυτό ζητώ και από σας τους ηγέτες, και εγώ προσωπικά και εξ ονόματος της οικογένειας μου σας ανοίγω την καρδιά μου :

Θα προωθήσω πολύ μπροστά τον αγώνα της Τουρκικής Κοινότητας της Δυτικής Θράκης.

Σας ευχαριστώ ιδιαίτερα για την συμμετοχή σας .


tourkikanea.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: