Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

Το Mirage 2000 μετά από 13 ημέρες επέστρεψε Τανάγρα! Νέες φωτογραφίες.



 Το Mirage 2000 που στις 9 Ιουνίου έπεσε από κράτημα κινητήρα κοντα στη Σάμο,επέστρεψε στη Τανάγρα. 

Λίγο μετά τις 19.30 το αεροσκάφος πέρασε τη πύλη της αεροπορικής βάσης στη Τανάγρα.


Με τη πρώτη ματιά το αεροσκάφος μοιάζει σχεδόν άθικτο, αν και για το μέγεθος των ζημιων που έχει υποστεί τον πρώτο και τελευταίο λόγο έχουν οι μηχανικοί και το εξειδικευμένο προσωπικό της ΠΑ.

Ωστόσο είναι προφανές ότι οι χειριστές που το πέταγαν ήταν ...αστέρια. Το μαχητικό δεν συνετρίβη ...προσθαλασσώθηκε. 


Και θέλει πολύ γερά νεύρα -κι όχι μόνο- σε τέτοιες συνθήκες πίεσης , με τη ζωή σου να κρέμεται κυριολεκτικά από  μία κλωστή να κρατήσεις καθαρό το μυαλό σου και να λειτουργήσεις με τέτοια μαεστρία και επαγγελματισμό για να μπορέσεις να "στείλεις" το αεροσκάφος όσο το δυνατόν πιο ομαλά στη θάλασσα. 
Το ΄χουμε ξαναπεί. 

Οι καλύτεροι του κόσμου φαίνονται στα δύσκολα ,όχι στα air show. Και οι Έλληνες χειριστές είναι η αφρόκρεμα.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΑΝΑΣΥΡΣΗΣ ΤΟΥ MIRAGE 2000 ΑΠΟ ΤΗ ΣΑΜΟ


















Αυτοί ανέλκυσαν το Mirage.

Ποιοι είναι οι βατραχάνθρωποι της ΠΑ.

Όλοι θαυμάσαμε την ταχύτητα με την οποία η ΠΑ κατάφερε να ανελκύσει το μαχητικό αεροσκάφος Mirage 2000. Όλα οφείλονται στην Ομάδα Υποβρύχιων Αποστολών της ΠΑ (ΚΟΣΥΘΕ)!


Μια μονάδα που στελεχώνεται από έμπειρους και άρτια εκπαιδευμένους δύτες .


Οι αποστολές που αναλαμβάνουν:
• Η εκτέλεση περιοδικών και έκτακτων επιθεωρήσεων και συντηρήσεων και η αποκατάσταση βλαβών των υποβρυχίων εγκαταστάσεων των Μονάδων της ΠΑ ώστε να διασφαλίζεται η απρόσκοπτη επιχειρησιακή λειτουργία τους και η ροή καυσίμων προς τις μονάδες της ΠΑ σε συνδυασμό με τη προστασία του περιβάλλοντος.


• Η εκτέλεση υποβρύχιων και λιμενικών έργων με αυτεπιστασία, καθώς και η επίβλεψη αναλόγων έργων που εκτελούνται με εργολαβία.


• Η ανέλκυση αεροσκαφών ή άλλων βυθισθέντων οπλικών συστημάτων προς όφελος της ΠΑ, και εφόσον ζητηθεί, των λοιπών Κλάδων των ΕΔ και φορέων του δημοσίου τομέα.


• Η συμβολή στη  διεξαγωγή έρευνας και διάσωσης εντός των ορίων του εθνικού θαλάσσιου και υποθαλάσσιου χώρου συνεργαζόμενη με τις  Μοίρες των μεταφορικών αεροσκαφών και Ε/Π, καθώς και την 31 ΜΕΕΔ.


• Η περισυλλογή θυμάτων από αεροπορικά ατυχήματα στο θαλάσσιο και υποθαλάσσιο χώρο.


• Η υποβρύχια βυθοσκόπηση, χαρτογράφηση, φωτογράφηση και κινηματογράφηση του υποθαλασσίου χώρου με σκοπό τη  σύνταξη μελετών λιμενικών έργων και τη διερεύνηση ατυχημάτων σε συνεργασία με τη ΔΑΠΕ/ΓΕΑ.


Οι βατραχάνθρωποι της ΚΟΣΥΘΕ είναι απόφοιτοι του Σχολείου Υποβρύχιων Επιχειρησιακών Αποστολών της 206 ΠΑΥ. Επίσης, εκπαιδεύονται στη Σχολή Αλεξιπτωτιστών, στο Σχολείο Μηχανοσωστών, καθώς  και στο US Navy Diving and Salvage Training Center. 


Σε τακτικά διαστήματα συνεκπαιδεύονται  στην Ελλάδα με τους US Navy Deep Sea Divers, σε θέματα καταδύσεων μεγάλων βαθών με χρήση καταδυτικού εξοπλισμού υποστηριζόμενου από την επιφάνεια (καταδυτικές συσκευές ΜΚ–20 και ΜΚ-21), καθώς και σε υποβρύχιες εργασίες κοπής μετάλλων και ηλεκτροσυγκόλλησης.


Τα τελευταία χρόνια η ΚΟΣΥΘΕ έχει προβεί στην ανέλκυση πολλών αεροσκαφών και ελικοπτέρων. 


Μεταξύ αυτών αξιομνημόνευτες είναι οι αποστολές ανάσυρσης (σε συνεργασία με τη ΜΥΚ) των σορών του ηρωϊκού πληρώματος του Ε/Π Augusta Bell στα Ίμια, της ανέλκυσης του πυροσβεστικού Α/Φ CL 215 από τη λίμνη Υλίκη (το οποίο και ξαναπέταξε), του MIRAGE-2000 από την περιοχή «Καλόγηροι» του Αιγαίου (σε συνεργασία με το ΕΛΚΕΘΕ, από το βάθος ρεκόρ των 592 μ), του Ε/Π CHINOOK από το Άθως (σε συνεργασία με το ΕΛΚΕΘΕ και τη ΜΥΚ), καθώς του Α/Φ CL 415 από τον Ευβοϊκό Κόλπο και του CL 215 από την Ανάβυσσο. 

Μεταξύ των πολλών ιστορικών Α/Φ, που έχουν ανελκυσθεί από την ΚΟΣΥΘΕ, συμπεριλαμβάνονται το RAF Bristol Blenheim στο Ρέθυμνο, το JUNKERS – 52/3m στη Λέρο και το JU-87 STUKA στη Ρόδο.






 

onalert

Δεν υπάρχουν σχόλια: