Πολύ πέραν του σταδίου της προκαταρκτικής μελέτης (concept study) βρίσκεται η πρωτοβουλία της ελληνικής ομάδας σχεδίασης Als NSD (Naval Ship Design) Greece για έρευνα, ανάπτυξη και σχεδιασμό της κορβέτας Als® Class 100.
Συγκεκριμένα εκτός των άλλων έχουν περατωθεί:
Σχεδίαση γάστρας- Εξομάλυνση των γραμμών
- Δημιουργία 3D γεωμετρικού μοντέλου στο NAPA
- Ανάπτυξη πλήρους Ναυπηγικού Σχεδίου γραμμών (body plan)
- Έλεγχος υδροστατικών χαρακτηριστικών της γάστρας
- Υπολογισμός κατακλύσιμων μηκών, κλπ.
- Δημιουργία 3D γεωμετρικού μοντέλου στο NAPA
- Ανάπτυξη πλήρους Ναυπηγικού Σχεδίου γραμμών (body plan)
- Έλεγχος υδροστατικών χαρακτηριστικών της γάστρας
- Υπολογισμός κατακλύσιμων μηκών, κλπ.
Υπολογισμός του βάρους και της κατανομής βάρους- Ανάπτυξη σχεδίου μέση τομής
- Υπολογισμός του βάρους και του κέντρου βάρους
Της μεταλλικής κατασκευής του σκάφους με βάση τα στοιχεία της μέσης τομής και σύμφωνα με τους κανονισμούς του νηογνώμονα (GL)
Της προωστήριας και ηλεκτρικής εγκατάστασης
Του εξοπλισμού του σκάφους (ενδιαίτηση, οπλικά & συστήματα διοίκησης, βοηθητικά συστήματα, εξοπλισμός καταστρώματος κτλ)
Υπολογισμός της ποσότητας των αναλωσίμων με βάση την αυτονομία του σκάφους, την χωρητικότητα των δεξαμενών, τον αριθμό του πληρώματος και των επιβατών και του μεταφερόμενου οπλικού φορτίου (πυρομαχικά κ.ά.).
- Προσαύξηση των ανωτέρω κατηγοριών με βάση τα περιθώρια αύξησης (design, service life and future growth margins) τόσο στα βάρη όσο και στην ανύψωση του κέντρου βάρους της κάθε κατηγορίας
- Υπολογισμός του εκτοπίσματος και της κατανομής του στις διάφορες καταστάσεις φόρτου που απαιτούν οι κανονισμοί ευστάθειας
Εκτίμηση Ευστάθειας σε Άθικτη & Μετά από Βλάβη κατάσταση
- Μοντελοποίηση εσωτερικής υδατοστεγούς διαμερισματοποιήσης του σκάφους
- Υπολογισμός της χωρητικότητας των δεξαμενών
- Μοντελοποίηση των διαφόρων καταστάσεων φόρτωσης
- Έλεγχος των κριτηρίων ευστάθειας σε άθικτη κατάσταση για τις διάφορες καταστάσεις φόρτωσης με βάση τα κριτήρια DDS-079
- Ορισμός της θέσης των σημείων προοδευτικής κατάκλυσης (down flooding points)
- Έλεγχος των κριτηρίων ευστάθειας σε κατάσταση μετά από βλάβη για τις διάφορες καταστάσεις φόρτωσης που μοντελοποιήθηκαν, με βάση τα κριτήρια DDS-079
- Υπολογισμός της χωρητικότητας των δεξαμενών
- Μοντελοποίηση των διαφόρων καταστάσεων φόρτωσης
- Έλεγχος των κριτηρίων ευστάθειας σε άθικτη κατάσταση για τις διάφορες καταστάσεις φόρτωσης με βάση τα κριτήρια DDS-079
- Ορισμός της θέσης των σημείων προοδευτικής κατάκλυσης (down flooding points)
- Έλεγχος των κριτηρίων ευστάθειας σε κατάσταση μετά από βλάβη για τις διάφορες καταστάσεις φόρτωσης που μοντελοποιήθηκαν, με βάση τα κριτήρια DDS-079
Εκτίμηση της μέγιστης ταχύτητας
- Υπολογισμός της καμπύλης αντίστασης ρυμούλκησης του σκάφους για σειρά ταχυτήτων γύρω από την ονομαστική περιοχή λειτουργίας
- Εκτίμηση της ισχύος ρυμούλκησης του σκάφους
- Υπολογισμός της συνεργασίας έλικας-σκάφους με βάση τα στοιχεία των ελίκων
- Εκτίμηση του συνολικού βαθμού απόδοσης με βάση τα στοιχεία του αξονικού συστήματος
- Εκτίμηση της ισχύος ρυμούλκησης του σκάφους
- Υπολογισμός της συνεργασίας έλικας-σκάφους με βάση τα στοιχεία των ελίκων
- Εκτίμηση του συνολικού βαθμού απόδοσης με βάση τα στοιχεία του αξονικού συστήματος
- Εκτίμηση της μέγιστης ταχύτητας του σκάφους με βάση το περιθώριο ισχύος.
Εκπόνηση της γενικής τεχνικής προδιαγραφής του σκάφους.
Επιπλέον στα πλαίσια της βελτιστοποίησης των εργασιών σχεδίασης του πλοίου πραγματοποιήθηκε στις 16 Φεβρουαρίου 2011 παρουσίαση της σχεδίασης στο Σύλλογο Διπλωματούχων Ναυπηγών Ελλάδος.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου