Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011

Σφακιανάκης: “Είμαι φασίστας γιατί είμαι πατριώτης”

Ο Νότης Σφακιανάκης είναι ένας καλλιτέχνης που μας έχει συνηθίσει να προκαλεί με τις δηλώσεις του.

Αυτό έκανε και την Πέμπτη (17.03) όταν δήλωσε ότι είναι φασίστας και δεν το κρύβει, αλλά με την έννοια που εκείνος ορίζει...

Μιλώντας στο Mad και τον Θέμη Γεωργαντά ο γνωστός τραγουδιστής εναντιώθηκε σε όσους δε νοιάζονται την Ελλάδα. Για ακόμα μία φορά όμως μίλησε με τον γνωστό καυστικό τρόπο: «όταν λες εσύ είμαι πατριώτης, σου λένε είσαι φασίστας. 

Ναι ρε! Είμαι φασίστας άμα είμαι πατριώτης.
Αν τον πατριώτη τον λες φασίστα, εγώ είμαι ο μεγαλύτερος. 
Εσύ που είσαι άπατρις τι είσαι; 
Το μέγιστο τίποτα;». 

«Ο πόλεμος που έγινε εναντίον μου ήταν αδυσώπητος! Λάσπη... Για μένα η δυσφήμηση είναι δυσφήμηση»,τόνισε ο Νότης στη συνέντευξη του.

Παράλληλα, ο Νότης ανέφερε ότι του έχει γίνει πρόταση να μπει στην πολιτική σκηνή αλλά εκείνος δεν πρόκειται να το κάνει για κανέναν απολύτως λόγο. 

«Σε μια σκηνή όπου παίζεται το θέατρο του παραλόγου θα παραλογιστείς», πρόσθεσε και χαρακτήρισε τους πολιτικούς «πολιτικάντηδες που υποθήκευσαν την Ελλάδα και πούλησαν την πατρίδα μας». 

Γι' αυτό τον λόγο κάλεσε τον λαό να τους διώξει... ''Ο κόσμος πρέπει να διώξει όσους τον ξεγελούν και έχουν πιάσει τις θέσεις και να έρθουν οι νέοι άνθρωποι... πρέπει να βρούμε τους καλούς μας, τους επιστήμονες, τους φιλοσόφους μας'' πρόσθεσε αποζητώντας μία νέα πλατωνική πολιτεία.

Μάλιστα εξαπέλυσε επίθεση στην κυβέρνηση ζητώντας την άμεση αλλαγή της οικονομικής πολιτικής.
Δείτε το βίντεο με τη συνέντευξη του: 

Σφακιανάκης  «Nαι ρε! Είμαι φασίστας...» by fotnakπηγη



Δεν υπάρχουν σχόλια: