Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2010

Μαθήματα εθνικισμού στα τουρκικά σχολεία, ή αλλιώς η Τουρκία "εκσυγχρονίζεται" (βίντεο)


Τα τελευταία χρόνια η ελληνική κοινή γνώμη έχει γίνει μάρτυρας μίας συστηματικής προσπάθειας της Τουρκίας να αποδείξει ότι αλλάζει, ότι εκσυγχρονίζεται και ότι εξευρωπαΐζεται. 

Αν και η εκστρατεία αυτή της Τουρκίας σε Ελλάδα και Ευρώπη φαίνεται να έχει κάποια απήχηση και να πείθει αρκετούς συμπολίτες μας η πραγματικότητα για το τι πραγματικά συμβαίνει στην Τουρκία και πιο ειδικά στο εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας είναι διαφορετική.
Πριν από δύο εβδομάδες είχαμε αναφέρει την πρόταση Νόμου που είχε υποβάλει ο βουλευτής του κόμματος BDP Osman Ozcelik με θέμα την αφαίρεση από την διδακτέα ύλη του τουρκικού υπουργείου παιδείας, του υποχρεωτικού μαθήματος της Εθνικής Ασφάλειας το οποίο διδάσκεται από ένστολους στρατιωτικούς των τουρκικών Ενόπλων Δυνάμεων.

Σήμερα παραθέτουμε τους στίχους του ποιήματος που απαγγείλουν οι μικροί μαθητές κάθε Τρίτη, Τετάρτη και Πέμπτη σε όλα τα τουρκικά σχολεία και φυσικά και στα μειονοτικά-ελληνικά.

Είμαι Τούρκος, είμαι σωστός, είμαι εργατικός, είμαι κύριος
Αρχή μου : Προστατεύω τους μικρότερους μου, σέβομαι τους μεγαλύτερους, και την πατρίδα μου και το έθνος μου το αγαπώ πιο πολύ από τον εαυτό μου.  

Ιδανικό μου : Να προοδεύω και να αναπτύσσομαι.
Η ισχυρότερη είναι η Τουρκία ! 
Δεν υπάρχει όμοια της.
Ορκίζομαι να προχωρώ χωρίς σταματημό στον δρόμο που άνοιξες, προς τον στόχο που έδειξες
Η ύπαρξη μου αφιερωμένη στην Τουρκική υπόσταση
Τι ευτυχία να λέω ότι είμαι Τούρκος !

Και επειδή όπως λέγεται μία φωτογραφία είναι χίλιες λέξεις παραθέτουμε και το σχετικό βίντεο για του λόγου το αληθές.
Τα σχόλια δικά σας


Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: