Κυριακή 16 Ιανουαρίου 2011

"Μπιρ Παρά στον καρντάση";



Εντολή ενός Ναυάρχου προς Ναυτιλλόμενους άνευ Μπούσουλα

Αγαπητέ κ. Γ. Παπανδρέου

Πριν από ένα χρόνο και κάτι μήνες σας έδωσα εντολή να κυβερνήσετε τον τόπο [ ο τόπος δεν κυβερνάται, ο Λαός κυβερνάται ] αλλά τέλος πάντων.


Θα ήθελα λοιπόν, γιατί φαίνεται ότι δεν είχα διευκρινίσει επαρκώς τι εννοώ, να ξεκαθαρίσω αυτήν την διαταγή μου προς εσάς και την κυβέρνηση σας ώστε να συντονιστείτε και να συμμορφωθείτε με τις απαιτήσεις αυτές έστω και τώρα.

Αρχικά θα πρέπει να τονίσω ότι η συμφωνία για την ανάθεση των καθηκόντων σας είχε βάσει τις προεκλογικές εξαγγελίες σας πολύ συγκεκριμένες μάλιστα εις ότι αφορά την πάταξη της διαφθοράς στις τάξεις της Δικαιοσύνης [πρώτιστα ] της πολιτικής και των διαφόρων προσκειμένων κύκλων.


Αντί γι’ αυτό διαπιστώνω ότι ακολουθείτε την πεπατημένη των προηγουμένων κυβερνήσεων γνωστή και ως η τακτική της καθαρίστριας (όλα κάτω από το χαλί ! ή χάλι μας το μαύρο.)

Στην συνέχεια διαπιστώνω ότι το χρέος που είχα και "Νη μα Ζε" [ναι μα το Θεό] δεν ξέρω πως δημιουργήθηκε, μου το μετατρέψατε σε χρέος ενυπόθηκο. 


Γιατί; Με ρωτήσατε ώστε να υπογράψω εγώ αν θέλω να βάλω υποθήκη το σπίτι μου; Ούτε ο Μεταξάς δεν έκανε τέτοιες αηδίες!

Συνεχίζετε να σμπαραλιάζετε την παιδεία ώστε να με καταντήσετε ανθρωπομάζα, ένα ανθρωποπολτό άβουλο στα τεκταινόμενα χωρίς αισθητική. 


Αναφέρομαι ειδικά στην αισθητική γιατί "η Αισθητική μου είναι η Ηθική μου" και βλέπετε πως καταπατώ οικόπεδα και εμπιμπρώ δάση πως χτίζω τα σπίτια μου, πως πετάω τα σκουπίδια πως φέρομαι στον πλαϊνό μου. 

Με έχετε καταντήσει κατ' επιταγήν του κ. Κίσινγκερ
και των αγορών ξύλο απελέκητο ειδικευμένο ίσως, αλλά όχι μορφωμένο με ευαισθησίες για τα κοινά.

Την πατρίδα μου την καταλαβαίνω όλη από την Ερικούσα μέχρι το Καστελόριζο συμπεριλαμβανομένης της υφαλοκρηπίδας και της ΑΟΖ που διαθέτει βάση διεθνών νόμων και συμφωνιών και από το βορειοανατολικότερο σημείο της Θράκης μας μέχρι την Γαύδο και υφαλοκρηπίδα + ΑΟΖ ! 


Αυτός ο χώρος δεν είναι δικός σας για να δώσετε, δεν είναι κανενός μας, Είναι ολονών μας!! Θεμελιωμένος σε Θήκας προγόνων. 

Εγώ δε έχω την υποχρέωση να τον παραδώσω στα παιδιά μου ουκ ελάσσω αλλά αν μπορώ πλείω δε και αρείω!

Σας διευκρινίζω λοιπόν κ. Παπανδρέου ότι η εντολή διακυβέρνησης εδόθη πιστεύοντας ότι εσείς ήσαστε ικανότερος από εμένα για την θέση του Πρωθυπουργού με την απαίτηση η χώρα και η όλη κατάσταση να βαδίσει επί τα βελτίω και όχι επί τα χείρω.( χοίροι καταντήσαμε) 


Αν είναι να διαλύσω και να πουλήσω την χώρα "Μπιρ Παρά στον Καρντάση" το κάνω και μόνος μου καλύτερα χωρίς την δική σου βοήθεια. Αν είναι να χάσουμε να το χάσουμε στο τέλος πολεμώντας και όχι εκδιδόμενοι για 30 αργύρια.

Ο Εντολεύς σας


Για την αντιγραφή
Γ. Ποταμιάνος Υποναύρχος (ε.α.) Π.Ν., μέλος ΚΕΘΑ

πηγη 

Δεν υπάρχουν σχόλια: