Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2010

Ο πρωθυπουργός, το newsbomb και εγώ…

Δεν με αρέσει καθόλου να ευλογώ τα γένια μου… Δεν μου αρέσει καθόλου να μιλάω για δημοσιογραφικές επιτυχίες, αποκλειστικότητες κ.λ.π.

Ίσως γιατί δεν το έχω και ανάγκη.
Ίσως γιατί όλοι εσείς που με διαβάζετε και με ακούτε εδώ και περίπου 40 χρόνια, μου δείχνετε καθημερινά την έγκριση και την αποδοχή σας.

Κι αν σήμερα θα γράψω δυο λόγια για τη μεγάλη επιτυχία του newsbomb.gr να μπει στη Βουλή και να δώσει την ευκαιρία στον Έλληνα πρωθυπουργό να μιλήσει για τον ορυκτό πλούτο της χώρας (σε πλήρη πλέον ευθυγράμμιση με τις αποκαλύψεις του newsbomb), το κάνω για ένα απλό λόγο:

Για το πόσο σημαντικές και χρήσιμες πληροφορίες μπορεί να δώσει μια δημοσιογραφική έρευνα και να βοηθήσει αυτούς που παίρνουν τις αποφάσεις να δουν διαφορετικά τα πράγματα από ότι τους τα δείχνουν οι διάφοροι κρατικοί αρμόδιοι.
Εδώ και δύο χρόνια με εκπομπές στην τηλεόραση και τελευταία στο newsbomb.gr παρουσιάζω αδιάψευστα στοιχεία ότι έχουμε πλούσιο υπέδαφος σε ορυκτά, έχουμε πετρέλαιο, έχουμε φυσικό αέριο.

Και έπιασε όλες αυτές τις αποκαλύψεις ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ κ. Γιώργος Καρατζαφέρης έβαλε απέναντί του τον πρωθυπουργό στη Βουλή και του ζήτησε απαντήσεις σε όλα αυτά που αποκαλύπτει το newsbomb.gr τις τελευταίες εβδομάδες.

Την απάντηση του πρωθυπουργού την έχουμε σε άλλο σημείου του portal.

Εγώ θα πω μόνο ότι ήμερα νιώθω καλύτερα από χθες. 

Γιατί νιώθω ότι βοήθησα να ανοίξει ένας δρόμος που κάποιοι ήθελαν να παραμείνει κλειστός για να μετατραπεί η Ελλάδα σε ζητιάνο της Ευρώπης.
πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια: