Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2010

Είμαστε πολλοί αξιωματικοί, που θα δίναμε την ζωή μας για την ΚΥΠΡΟ!

Απάντηση στον Χριστόφια από Έλληνα ανώτερο ε.ε. αξιωματικό.
 
Δείτε το βίντεο με τη δήλωση Χριστόφια, ο άνθρωπος είναι προδότης!

 



Αγαπητέ Κύριε Πρόεδρε,
Είμαι Έλληνας ανώτερος αξιωματικός και πριν από λίγα χρόνια υπηρέτησα, σε αυτό το νησί που λέγεται ΚΥΠΡΟΣ και αποτελεί μια απο τις αρχαιότερες πατρίδες του Ελληνισμού.

Ομολογώ ότι όταν έφτασα στο νησί, για να υπηρετήσω ως διοικητής Μονάδος, η γνώμη μου ήταν συγκεχυμένη, σε ότι αφορά τα γεγονότα που οδήγησαν στην απώλεια του νησιού μας.....
Διαβάζοντας όμως το πολεμικό ημερολόγιο της Μονάδος, ανατρίχιασα από τα γραφόμενα και σκεφτόμουν ότι το φορτίο και η τιμή ήταν τεράστια βάρη για μένα, αφού θα έπρεπε να ανταποκριθώ με εξαιρετική υπευθυνότητα, προκειμένου να φανώ αντάξιος ανθρώπων που έδωσαν την ζωή τους, τραυματίστηκαν και αιχμαλωτίστηκαν, σε έναν αγώνα δίκαιο και άνισο ,αφού η προδοσία ήταν δεδομένη......

Έκτοτε, αφού διαβασα το ημερολόγιο, η καρδιά μου είναι αφιερωμένη στο νησί και καίγεται, κάθε φορά που ακούει λόγια σαν αυτά που εξεστόμησες.....
Ήμουν λοιπόν συνεχιστής εισβολέων αγαπητέ κύριε Πρόεδρε, ήμουν ξένος όπως ο Τούρκος που εισέβαλλε ,βίασε και σκότωσε, ήμουν τέρας απεχθές όπως οι αποβιβασθέντες λάθρα στην παραλία της ΚΕΡΥΝΕΙΑΣ;......Αυτό λοιπόν ήμουν;
ΟΧΙ αγαπητέ...τα αισθήματα μου δεν αλλάζουν επειδή ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ "ΤΡΙΚΥΜΙΑ ΕΝ ΚΡΑΝΙΩ"....ΔΕΝ ΣΕ ΛΑΜΒΆΝΩ ΚΆΝ ΥΠΌΨΗ.

Είσαι ένας παλαιο-κομμουνιστής με ΠΑΡΩΠΙΔΕΣ σταλινικές οι οποίες σε εμποδίζουν να αποδεχθείς ακόμα και το γένος σου.
Ο απλώς Κυπριακός λαός με τίμησε και εμένα και τους συναδέλφους μου και τους στρατιώτες μας. Εσύ με το να κάνεις τέτοιες δηλώσεις , από ένα τέτοιο βήμα, απλώς δίνεις αποδεικτικά στοιχεία και αφορμή, στον ιστορικό του μέλλοντος ,να σε χαρακτηρίσει από ΦΑΙΔΡΟ έως ΠΡΟΔΟΤΗ.....Με πρόσχημα μια ηλίθια ιδέα, ενός αποτυχημένου ΚΑΘΟΛΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ, συστήματος,του κομμουνισμού και δεν « βλέπεις το λύκο μέσα στο δάσος»…..ή τον βλέπεις και σφυρίζεις αδιάφορα………
Αγαπητέ κύριε πρόεδρε , ΤΟ ΠΙΘΑΝΌΤΕΡΟ είναι ότι δεν θα διαβάσεις τα γραφόμενα μου, αλλά για μένα θα ήταν ευτυχία, αν σου μετέφεραν, έστω, την άποψη μου…..Δεν εισέβαλλαν ούτε ο ΣΤΑΥΡΙΑΝΑΚΟΣ, ούτε οι λοιποί ΕΛΔΥΚΑΡΙΟΙ…..Αν πραγματικά το πιστεύεις αυτό,το μόνο που πρέπει να κάνουμε είναι να σε διαγράψουμε και να μην σε λαμβάνουμε πλέον υπόψη….. 
Η απόφαση μου βέβαια είναι δεδομένη, αν χρειαστεί και πάλι, θα δώσω και την ζωή μου, όσο ΕΠΙΚΟ και ΜΕΛΟΔΡΑΜΑΤΙΚΟ και αν ακούγεται αυτό.

Τελειώνοντας θέλω να σου πώ και αυτό...Μην ψάξεις να με βρεις ανάμεσα σε απόστρατους που δεν έχουν τι να κάνουν και γράφουν επιστολές…είμαι εν ενεργεία, όπως σου είπα και είμαστε πολλοί αξιωματικοί, που θα δίναμε την ζωή μας για ΤΟ ΝΗΣΙ……
Αγαπητέ κύριε πρόεδρε…..ΛΥΠΑΜΑΙ!!! 
ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: