Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010

Η μαγιά δεν χάθηκε...


http://images.tournet.gr/photos/9003/099.jpg
Επιστρέφω από μνημόσηνο του αγαπημένου μου θείου Γ.
Πράξαμε τα δέοντα, προσευχηθήκαμε για την ψυχή του και πήγαμε όλοι μαζί για φαγητό όπως συνηθίζεται.

Εκεί κάθησα δίπλα σε ηλικιωμένους των οποίων την συντροφιά επιζητώ λόγω της σοφίας τους.

Τους εξομολογήθηκα πως συγκινήθηκα ενθυμούμενος κατά την διάρκεια της λειτουργίας, μια φωτογραφία που υπήρχε πριν χρόνια σε ημερολόγιο του Πολιτιστικού μας Συλλόγου, από τον γάμο του θείου μου όπου στο φόντο απεικονίζεται η παλιά ξύλινη εκκλησία της Αγίας Παρασκευής και το πρόχειρο καμπαναριό σε ένα τρίποδα ξύλων, όπως τα είχαν φτιάξει οι παππούδες μας αφότου ξεριζώθηκαν από την Πατρίδα.

Μου λέει ο απέναντι ηλικιωμένος, "το πρώτο που κάνανε το 1924, που ήρθανε από την Πόλη ήταν να φτιάξουν την εκκλησία με οποιονδήποτε τρόπο και να στήσουν την καμπάνα! Αυτό τους έδινε δύναμη για να φτιάξουν και τα υπόλοιπα..."

Τότε κατάλαβα ότι αυτή η καμπάνα της Πίστης είναι που μας έσωσε στο παρελθόν και θα μας διασώσει, απέναντι στις δυσκολίες που καταφθάνουν.

Πιο απλά, είναι η ανθρωπιά αυτών των ανθρώπων που διασώζει το έθνος!

"Δεν μπορώ εγώ να ζω καλά και οι δικοί μου και οι φίλοι μου να μην χαμογελάνε..." μου λέει απέναντι ο ηλικιωμένος γέροντας.
Το ίδιο ακριβώς μου είπε πιο μπροστά ο γιος του...
Μεταδοτική ευλογία η ανθρωπιά αυτών των ανθρώπων!
Η μαγιά δεν χάθηκε...

Δεν υπάρχουν σχόλια: