Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2010

Ποιους βολεύει η σιωπή μας;


«Μούγκα στη στρούγκα» λένε οι βοσκοί για τα πρόβατα, όταν τα στοιβάζουν στο μαντρί για να κοιμηθούν.

Κι εγώ για μια ακόμα φορά νιώθω ένα μουγκό πρόβατο. Απεργώ σήμερα και αύριο γιατί έτσι αποφάσισε το σωματείο μου, η ‘Ενωση Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων, η γνωστή ΕΣΗΕΑ.

Διαφωνώ με αυτή την απεργία- αλλά δε θα έκανα ποτέ τον απεργοσπάστη στο συνδικαλιστικό μου σωματείο, όταν μάλιστα έχω αριθμό μητρώου 764 (καταλαβαίνετε τώρα για πόσα χρόνια μέλος της ΕΣΗΕΑ μιλάμε)
Απεργούσα και προχθές, την Τετάρτη κι έγινε «το έλα να δεις» στην Αθήνα. Κι επειδή απεργούσα δε μπορούσα φυσικά να ενημερώσω εσάς για όσα συνέβαιναν εντός κι εκτός Βουλής.
Απεργώ σήμερα και αύριο, που σημαίνει ότι πάλι δε θα μπορώ να σας ενημερώσω για όσα σοβαρά θα συμβούν για την Ελλάδα στη Σύνοδο Κορυφής της ΕΕ.
Απεργώ τις «ημέρες της φωτιάς». Τυχαίο; Δε νομίζω… Ποιους άραγε βολεύει κάθε φορά που θα υπάρχει μια μέρα κρίσης για την κυβέρνηση, οι δημοσιογράφοι να οδηγούνται στο παχνί ως πρόβατα για να μην υπάρχει η φωνή τους;
Επειδή τους ξέρω, ούτε ο Π. Σόμπολος, ούτε η Νανά Νταουντάκη, ούτε ο Δ .Τσαλαπάτης, ούτε οι άλλοι συνάδελφοι στη διοίκηση της ΕΣΗΕΑ θα έπαιζαν κανένα σκοτεινό παιχνίδι υπέρ της εξουσίας.
Άραγε ποιος μπορεί κάθε φορά και τους ρίχνει στο λάθος δρόμο; Εγώ με τους άλλους συναδέλφους μου, μέλη της ΕΣΗΕΑ στο Newsbomb.
Το Newsbomb όμως θα υπάρξει τρόπος με τη βοήθεια τεχνικών να σας ενημερώνει αυτό το κρίσιμο 48ωρο.
Newsbomb.

Δεν υπάρχουν σχόλια: